کد خبر: ۴۵۹۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

برند تلفن همراه ملکه انگلستان لو رفت!

یک مستخدم کاخ سلطنتی انگلیس از برند تلفن همراه مخصوص الیزابت دوم پرده برداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 پس از انتشار نخستین توییت ملکه الیزابت طی بازدید از موزه علوم در سال ۲۰۱۴، مشخص شد، خاندان سلطنتی انگلیس چندان هم با فناوری‌های مدرن غریبه نیستند.

روزنامه اکسپرس هفته گذشته اعلام کرد ملکه انگلیس یک حساب کاربری محرمانه فیس بوک دارد و فقط تعداد محدودی از وجود آن خبر دارند.

به همین منظور روزنامه دیی استار طی مصاحبه‌ای با یکی از مستخدمین الیزابت دوم، از برند و نوع تلفن همراه ملکه پرده برداشته است.

این مستخدم که خواست نامش فاش نشود به دیلی استار گفت: ملکه یک گوشی هوشمند سامسونگ بسیار باریک دارد. گوشی او دارای دوربین و به اندازه‌ای کوچک و سبک است که کاملا در دستش جا می‌شود.

این مستخدم خانواده سلطنتی ادامه داد: ملکه همواره گوشی خود را در کیف دستی اش نگه می‌دارد و از آن برای تماس با نزدیکان و دوستانش به خصوص آن‌هایی که در مسابقات اسب دوانی همراهش هستند، استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: ملکه به پیگیری اخبار از طریق اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی علاقه دارد. او اخبار بی بی سی را در گوشی اش می‌خواند و وضعیت آب وهوا را با برنامه مخصوص اندروید پیگیری می‌کند. با این حال، گاهی اوقات در استفاده از گوشی به مشکل بر می‌خورد و سعی می‌کند با راهنمایی نوه‌ها و دستیار شخصی اش از آن سر دربیاورد.

گفته می‌شود تلفن همراه ملکه رمزگذاری شده و امکان غیرفعال شدن آن نیز وجود دارد.

 

 

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین