کد خبر: ۴۵۹۸۸۰
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

تقدیر فرمانده ارتش از سپاه: حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود

آفتاب‌‌نیوز : فرمانده نزاجا با بیان اینکه خاک ایران جای نفوذ و توطئه نیست، گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قاموس نیروهای مسلح بود و حرکت برادران سپاهی سیلی ‌محکمی بر دهان دشمنان بود.حرکتی که اقدام همه‌ جانبه تمامی نیروهای دفاعی ایران را در بر می گرفت.

به گزارش مهر، امیر کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران گفت: پیش‌بینی‌های لازم جهت دفع هرگونه تجاوز دشمنان انجام شده است و ما اجازه هیچگونه تجاوزی را به متجاوزان نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه پیام ما به متجاوزان، پاسخ کوبنده موشکی به حمله ترقه‌ای آنان بود، افزود: قدرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش‌ها نشان داده شده است و این قدرت در مسیر منویات مقام معظم رهبری روز به‌ روز افزایش پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در رابطه با ادامه پاسخ‌های کوبنده به متجاوزان، خاطرنشان کرد: هیچ خطر نظامی جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند چرا که تمامی نیروهای نظامی ایران در کنار هم و در رکاب مقام معظم رهبری آماده فرامین معظم له هستند تا درس عبرتی به متجاوزان بدهند.

سرتیپ حیدری در رابطه با رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش نیز گفت: رزمایش‌ها در طول سال به صورت تخصصی و موضوعی همانند رزمایش های بالگردی، زرهی و ... انجام می شود و در سال ۱۳۹۶ نیز در چند نقطه از کشور این رزمایش ها را برگزار می کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین