کد خبر: ۴۶۰۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
آیت‌الله موحدی کرمانی:

داخل ماشین، فضای خصوصی نیست/ نیروی انتظامی با بدحجابی با قاطعیت برخورد کند

خطیب موقت نماز جمعه خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با بی‌حجابی و بدحجابی شد و گفت: فضای داخلی ماشین، فضای خصوصی نیست بلکه ماشینی است که در داخل شهر حرکت می‌کند و همه از پشت شیشه آن‌ها را می‌بینند.
آفتاب‌‌نیوز :
 حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های دوم نمازجمعه این هفته تهران گفت: پیروزی بزرگ عراق و آزادسازی موصل را به مردم عراق، مرجعیت مردم و حکومت این کشور تبریک عرض می‌کنم. پیام این پیروزی‌ها این است که اگر مردم مظلوم در برابر ستمگران قیام کنند، خداوند آن‌ها را یاری می‌کند.

او ادامه داد: خوشبختانه داعش را در موصل ریشه‌کن کردند. پلیس فدرال عراق اعلام کرد در جریان آزادسازی موصل، بیش از هزار تکفیری داعشی کشته شد و ده‌ها خودروی بمب‌گذاری‌شده خنثی شد. رییس فراکسیون امنیت در مجلس عراق از کشته شدن ۲۸ هزار داعشی و دستگیری چندین هزار نفر که ۱۳۰ نفرشان از فرماندهان ارشد بودند، خبر داده است. در این داعشی‌ها، اتباع ۸۶ کشور جهان نیز حضور دارند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به سرکوب خونین قیام مردم مشهد در مشهد اظهار داشت: امروز به نام سالروز حجاب و عفاف نامگذاری شده است. حجاب، مسئله مهمی است که هم ارتباط با دین و هم ارتباط با استقلال کشور دارد. وقتی دنیا نگاه کند که حجاب در کشور وجود دارد قضاوت می‌کند که مردم پایبند دین هستند و نمی‌شود به سادگی به مردم این کشور آسیب زد.

موحدی کرمانی با بیان اینکه می‌گویند در برخی از جا‌ها کشف حجاب شده و در داخل برخی از ماشین‌ها کشف حجاب می‌شود،افزود: فضای داخلی ماشین، فضای خصوصی نیست بلکه ماشینی است که در داخل شهر حرکت می‌کند و همه از پشت شیشه آن‌ها را می‌بینند. این دیگر فضای خصوصی نیست و نیروی انتظامی باید با قاطعیت با این افراد بی‌حجاب و بدحجاب برخورد کند.

او با اشاره به نظر آیت‌الله مکارم در این باره تصریح کرد: ایشان گفتند ماشین فضای خصوصی نیست بلکه فضای عمومی است. باید دقت شود. ممکن است این افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند افراد نجیبی باشند. تقاضا می‌کنم رعایت کنند. در عالم بزرخ و قیامت نمی‌توانید پاسخ دهید. اگر بگویند شما به استقلال کشور آسیب زدید، عزت کشور خدشه زدید و در دشمن طمع وارد کردید، این‌ها را نمی‌توان در قیامت پاسخ دهید. خانواده‌ها در تریبت فرزندانشان دقت کنند البته لازم است از نیروی انتظامی تشکر کنم.
به گزارش خبرنگار ایلنا،عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امریکا روز به روز به جنایت‌هایش می‌افزاید، خاطرنشان کرد: ماهیت امریکا، ماهیت کثیفی است و بیش از این انتظاری از این ماهیت کثیف نیست. آنچه موجب تعجب است این است که برخی افراد ضعیف بیماردل می‌گویند امریکا قوی است و ایران توان مقاومت ندارد پس از مقاومت دست بردارد و روی به مذاکره و سازش بیاورد. این افراد گویا آیات قرآن را ندیده‌اند یا ایمانی به آن ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
1
نيروى انتظامى بايد پناهگاه و محرم و حامى همه افراد ملت با هر دين و مسلك و مرام باشد اىن نيرو را الوده نكنيد و بگذاريد حامى ملت باشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین