کد خبر: ۴۶۰۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

ترامپ: از دیدار پسرم با عوامل روس اطلاع داشتم

در حالی که فرزند دونالد ترامپ به دلیل دیدار با وکیلی که گفته می‌شود روابطی با کرملین دارد اکنون وارد تحقیقات قضایی پیرامون مساله مداخله مسکو در انتخابات اخیر این کشور شده، رئیس‌جمهور آمریکا با تغییر موضع سابق خود درباره این دیدار گفت که از آن مطلع بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز مدعی شده بود که درباره دیدار فرزند ارشدش با ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روسی و رینات آخمتشین، لابی‌گر روسی اطلاعی نداشته و از طریق روزنامه نیویورک تایمز از این مساله مطلع شده است.

با این حال نشریه "تینک پروگرس" اعلام کرده است که ترامپ در پرواز خود به فرانسه طی اظهاراتی که قرار بوده ثبت نشود اذعان کرده که از این دیدار که جارد کوشنر و پل منافورت، داماد و رئیس کمپینش در آن حضور داشتند اطلاعاتی داشته است.

وی در این باره توضیح داد: شاید درباره این نشست و دیدار مسائلی مطرح شده بود.

وی افزود: آنها درباره مسائل بزرگ و اتخاذ رویکردهای بزرگی در آن زمان صحبت می‌کردند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین عنوان کرده است که با این حال اطلاعی نداشته که این نشست به این دلیل برگزار شده که اعضای کمپین ترامپ معتقد بودند در جریان آن می‌توانند به اطلاعاتی علیه هیلاری کلینتون دست یابند.

ترامپ همچنین در پاسخ به سوالی درباره موضع وی نسبت به گفت‌وگوی پسرش با بازرسان کاخ سفید اظهار کرد: اگر خود او تمایل داشته باشد ما مشکلی نداریم.

وی در این باره توضیح داد: صادقانه بگویم در دنیای سیاست اکثر افراد در چنین دیدارهایی حضور پیدا خواهند کرد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین