کد خبر: ۴۶۰۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

زیباسازی تبریز به هزینه‌های چند میلیاردی نیازی ندارد

منتخب پنجمین دوره شورای شهر تبریز معتقد است برای که زیباسازی در تبریز برای گردشگران و مهمانان ورودی، هزینه‌های چند میلیاردی نیاز نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
«محرم محمدزاده» در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر این‌که گردشگر برای مشاهده فرهنگ ایرانی به تبریز می‌آید و درجه هتل‌ها به تنهایی نمی‌تواند گردشگران را به خود جذب کند، گفت: بدون نیاز به هزینه‌های زیاد، با اجرای چند ایده ساده می‌توان جلوه‌ی زیبایی به شهر بخشید و آن را برای گردشگران آراست که به‌عنوان مثال می‌توان تبریز را به شهر رنگ‌ها تبدیل کرد و با رنگ‌آمیزی خانه‌های اطراف شهر روحی تازه  به جان این شهر دمید. 

وی با اشاره به اهمیت معرفی درست و برندسازی مشاهیر آذربایجان و اماکن دیدنی تبریز، یاد آور شد: تبریز و آذربایجان‌شرقی پتانسیل زیادی در جذب گردشگر دارد و با برندسازی در طول زمان می‌توان بر روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: در تبریز 2018 نباید انتظار چندانی داشت و طرفی این رویداد فقط متعلق به شهرداری نیست و ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه مشارکت لازم را داشته باشد. 

محمدزاده با اشاره به این‌که می‌توان منطقه خاصی از شهر را به مکانی برای استراحت و تفریح گردشگران راه‌اندازی کرد، گفت: اجرای موسیقی بی‌نظیر عاشیق در اماکن گردشگری تبریز و سرو غذاهای محلی توسط  افرادی که لباس‌های محلی به تن کرده‌اند و نیز می‌توان صنایع‌دستی تولیدی زنان خانه‌دار را به فروش رساند.

وی آموزش گروه‌های مرتبط با گردشگری را بسیار مهم دانست که در این راستا آموزش تاکسیرانان و خود مردم از ضروریات است که با معرفی همه جانبه از تبریز و آذربایجان‌شرقی می‌توان این شهر زیبا را در برنامه سفر گردشگران گنجاند. 

وی با بیان این‌که شورای دوره پنجم ممکن است نتواند همه‌ی مشکلات این شهر را برطرف کند، یادآور شد: در این دوره در تلاش هستیم  به بیشتر مشکلات شهری رسیدگی کنیم، چون با پنهان کردن مسائل نمی‌توان کار به جایی پیش برد و این‌ها همه نیازمند همکاری همه بخش‌هاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
در تبریز مد شده چیز های بزرگی شبیه به تخم مرغ (که کم خرجند) به اسم زبیا سازی درست می کنند ودر میادین می گذارند لابد فکر می کنند شهر را با خرج کم دارند زیبا می کنند ولی نمی دانند که باعث خنده مردم می شوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین