کد خبر: ۴۶۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۵ - ۱۲:۲۹

تذکر انصار حزب الله به سخنگوی دولت

آفتاب‌‌نیوز :  
«برخی از مشاوران ریاست جمهوری و همچنین رئیس سازمان ورزش به طرزی مشکوک و سئوال برانگیز بر موضع دولت اصرار ورزیده و اعلام کردند که علیرغم مخالفت ها، دستور رئیس جمهور کماکان معتبر بوده و اجرا خواهد شد.» 

در ادامه این مطلب به اظهارات اخیر غلامحسین الهام اشاره شده که گفته است:‌ «رئیس جمهور به ما گفت، مقام معظم رهبری در این باره فرمودند به احترام نظر مراجع تقلید تجدیدنظر کنیم و طبق دستور مقام معظم رهبری عمل خواهد شد.» 

یالثارات تأکید کرده است: جهت اطلاع سخنگوی محترم دولت ذکر نکاتی ضروری به نظر می رسد: اگر اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری مورد نظر دولت منتخب دکتر احمدی نژاد می باشد. معظم له صراحتا طی فتوایی، مقلدین خود را به رساله عملیه حضرت امام خمینی ارجاع داده اند. همچنین در رساله عملیه حضرت امام خمینی، مسأله شماره 2433 آمده است: «نگاه کردن زن به بدن مرد نامحرم به استثنای وجه وکفین و مقداری که به طور معتاد نمی پوشانند حرام است.»
مصداق این مسأله در استادیوم فوتبال کاملا واضح است. 

همچنین ایشان قبلا در سال 73 نیز مخالفت خود را با این جریان به صورت علنی اعلام فرموده بودند. صرف نظر از لحن نامهربان و غیرقابل سخنگوی دولت در برابر مراجع عظام، از ایشان که فردی متشرع می باشد انتظار می رفت که پیش از اتخاذ مواضعی شتابزده از این دست، فرامین دیگر مقام معظم رهبری را پیرامون همین موضوع نیز مدنظر قرار می دادند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین