کد خبر: ۴۶۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۶

انتقاد بیات از عملکرد هیأت رئیسه مجلس

آفتاب‌‌نیوز :
وی اظهار داشت: وظیفه سوم ما علاوه بر قانونگذاری و نظارت، رسیدگی به امور مردم است که تقریبا دو سوم وقت نمایندگان را می گیرد. هیأت رئیسه چه سازوکاری را برای همکاری نمایندگان با دولت و قوه قضائیه برای رفع مشکلات مردم فراهم کرده است.
نماینده زنجان با بیان اینکه «نماینده برای انجام وظیفه نمایندگی نیاز به مطالعه و وقت دارد»،‌ خاطرنشان کرد: «نمایندگان در انجام وظایف خود با مشکلات تایپ، فتوکپی، کمبود منشی و امکانات اجرایی مواجه هستند در یک اتاق 9 متری دو نماینده با یک منشی حضور دارند که امکان کار وجود ندارد. 

حداد عادل رئیس مجلس هفتم در پاسخ به وی گفت: هیأت رئیسه وظیفه خودش را برای انتقال مطالب نمایندگان به مسئولان اجرایی و قوه قضائیه انجام داده است. 

وی با بیان اینکه اینطور نیست که هیچ امکانی در اختیار نمایندگان نباشد اظهار داشت: مقایسه کنید امکاناتی که الان نمایندگان دارند با 4 سال پیش که نمایندگان مجلس ششم یا ده سال پیش نمایندگان مجلس پنجم در اختیار داشتند. 

رئیس مجلس افزود: در آینده امیدواریم وضعی شود که هر نماینده یک اتاق مستقل در اختیار داشته باشد تا هم مطالعه کنند هم به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین