کد خبر: ۴۶۱۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

استقلال خوزستان؛ بازگشت "گواردیولا" به لسترسیتی ایران

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت عبدالله ویسی امیدوار است بتواند روزهای خوب گذشته را دوباره تکرار کند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از یک سال مبارزه بدون پول، فصل گذشته را به پایان رساند و این مساله باعث شد که سیروس پورموسوی از این تیم جدا شود و عبدالله ویسی به جمع استقلالی‌ها باز گردد. هر چند شرایط مالی این تیم بهتر از سال گذشته شده اما کمتر کسی است که فکر کند استقلال خوزستان می‌تواند همان پدیده دو فصل پیش باشد.

کادر فنی و مدیریتی:

تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از جدایی پورموسوی به سراغ عبدالله ویسی رفت و او را بار دیگر به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد. ویسی یادآور خاطرات خوبی برای استقلال خوزستان است ولی این را هم نباید فراموش کرد که عبدالله ویسی تجربیات تلخی با پیکان و همین استقلال خوزستان داشته است. او در پیکان ناموفق بود و با استقلال خوزستان یک بار به پلی‌آف برای بقا در لیگ برتر هم رفت.

عبدالله ویسی پیش از این به دلیل علاقه‌اش به پپ گواردیولا، به او لقب گواردیولای وطنی داده شد و بعد از قهرمانی استقلال خوزستان در ایران چون قهرمانی لسترسیتی در انگلیس را تداعی می‌کرد، به این تیم خوزستانی هم لقب لسترسیتی داده شد.

اما در کادر مدیریتی عبدالنبی شولی که پیشتر مسئول روابط عمومی این باشگاه بود به عنوان مدیرعامل انتخاب شده و جای جواد نعمتی‌نژاد را گرفته است.

بازیکنان:

به دلیل مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند. از جمله آنها می‌توان به حسن بیت‌سعید، محمد طیبی، مهدی زبیدی، مهدی مومنی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، علی‌اصغر عاشوری، آلویز نانگ و فرشاد جان‌فزا اشاره کرد. هر چند که صحبت از جدایی آرش افشین هم از این تیم شنیده می‌شود. با این حال استقلال خوزستان در خرید بازیکن خیلی موفق نبوده و بازیکنان سرشناسی که به این تیم جذب شده‌اند رضا کرملاچعب، طالب ریکانی، عباس بوعذار و موسی کولیبالی هستند.

آماده‌سازی:

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان جهت آماده‌سازی خود راهی چهارمحال و بختیاری شد. در آنجا این تیم یکی دو بازی تدارکاتی را با تیم‌های استانی برگزار کرد؛ از جمله پیروزی پنچ گله برابر شاهین لردگان که جزئی از آن بازی‌ها بود. تیم استقلال خوزستان در ادامه راهی اردوی شیراز شد و به مصاف فجر سپاسی رفت. شاگردان ویسی در آن دیدار به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین