کد خبر: ۴۶۲۳۵۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
پس لرزه‌های پرونده سول؛

کمیسیون ۳۶ میلیون یورویی ویار در پروژه لباس داوران

دادستانی مادرید و سخنگوی بخش امنیتی گارد ملی اسپانیا در جلسه مشترک با خبرنگاران از سنادی گفتند که نشان از یک کمیسیون پنهان شده ۳۶ میلیون یورویی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس بازداشت شده فدراسیون فوتبال اسپانیا بر اساس ادعای مشترک نیروهای امنیتی گارد ملی اسپانیا و دادستان مادرید در یک فقره خرید لباس برای داوران لالیگا و لیگ‌های مقاطع سنی مختلف در فوتبال باشگاهی اسپانیا برای ۴ سال استفاده، مبلغ ۳۶ میلیون یورو کمیسیون غیر قانونی و پنهانی دریافت کرده که برای آن فاکتور صادر نشده و در حسابداری فدراسیون فوتبال اسپانیا سند ثبت نشده است.

کیفیت لباس داوران نیز در این سال‌های بسیار پایین بوده و این سوال همیشه مطرح بوده که چرا کمپانی تولید کننده لباس داوران در این خصوص سکوت کرده و پاسخگوی خبرنگاران نبوده و نیست.

شرکت تجهیرات ورزشی Estudio ۲۰۰۰ متهم ردیف دوم این اتهام سنگین است که در صورت اثبات باید معادل ۴ برابر مبلغ مذکور را به عنوان جریمه نقدی به فدراسیون فوتبال اسپانیا باز گرداند.

همچنین ویار باید پاسخگوی این سوال باشد که چرا در ۵ سال گذشته فقط با همین شرکت کار کرده و حاضر نشده در مزایده آزاد و علنی به شرکت‌های دیگر هم میدان رقابت بدهد و بگذارد آنها هم شانس خود را امتحان کنند.
منبع: خبرگزاری فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین