پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۴۶۲۶۴۵
۱۱:۵۲
۱۳۹۶/۰۵/۰۱

شهرداری: فعالیت پارکبان غیرقانونی است/ شهروندان پول ندهند

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شدند و نصب پارکومتر در حال توسعه است و فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است.
۱۱:۵۲
۱۳۹۶/۰۵/۰۱
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش روابط عمومی ترافیک کشور، خودروهايي را تحويل پليس داده ايم که مجهز به دوربين هستند و 18 نوع تخلف را ثبت مي کنند، بنابراين نيازي به وجود پارکبان ها نيست و اگر جايي پارکومتر فعال وجود داشته باشد رانندگان از آن استفاده کنند. اگر پارکباني داراي قبض سازمان حمل و نقل و ترافيک باشد غيرقانوني است و با هماهنگي معاون دادستان تهران به زودي در اين زمينه برخورد حقوقي مي شود.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
در اين مملكت بي نظم و قانون ادعا ها خيلي بالا است جهان سومي ها از ما بالاترند
پاسخ