کد خبر: ۴۶۳۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

کشف بیش از یک تن مرفین و 77 کیلوگرم هروئین در تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از کشف یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77کیلو گرم هروئین از داخل بونکر خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محسن خانچرلی گفت: با اطلاعات به دست آمده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی از قاچاقچیان در  شهرستان شهریار ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تعقیب و مراقبت‌های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تریلی، اقدام به تهیه، حمل و جابجایی مواد مخدر کند  لذا خودرو شناسائی و عملیات پلیس برای کشف موادمخدر آغاز شد.

خانچرلی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل خودروهای عبوری در اتوبان ساوه به سمت شهریار ، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو، یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77 کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در مخزن بونکر جاسازی شده بود، کشف و متهم به همراه موادمخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین