کد خبر: ۴۶۳۲۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

نماینده تهران در مجلس:‌دیدار روحانی با فرماندهان سپاه بموقع بود/اختلاف‌نظرها به وحدت نظام آسیب نمی‌رساند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران را خیلی خوب توصیف کرد و گفت: این دیدار بجا و بموقع بود و نشان داد اختلافات جزئی به وحدت و یکپارچگی نظام آسیبی نمی زند.
آفتاب‌‌نیوز : مهدی شیخ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: دیدار رییس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می دهد که اگر در مسایل خیلی جزئی اختلاف نظرهایی در کشور وجود دارد اما این اختلاف نظرها نسبت به وحدت و یکپارچگی نظام آسیبی نمی رساند و همه در یک صف هستند و برای خدمت به مردم خودشان را آماده می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حین کار اجرایی به طور معمول اتفاقاتی می افتد که نظرها متفاوت است که امیدواریم این مسایل با گفت و گوها و تعامل بیشتر و در کنار هم بودن بیشتر و مذاکرات پیرامون مسایل به حداقل برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه و در دیدار فرماندهان عالیرتبه سپاه با قدردانی از تلاش های نیروهای مخلص سپاه، بر ضرورت وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام و تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به مردم تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که در دوره مسئولیت دولت دوازدهم، تلاش هماهنگ همه نیروهای مسلح، به سرعت بیشتر در تحقق خواسته های مردم بینجامد و همه نهادها و دستگاههای مسئول، با شفافیت کامل در حوزه های تخصصی خود بر کارآئی مجموعه بیفزایند و تقویت توان رزمی سپاه و ارتش با بهره گیری از فناوری های نوین، امنیت ملی کشور را بیش از پیش تضمین کند.
رییس جمهوری همچنین بر حمایت کامل دولت دوازدهم از خدمات سپاه در حوزه ماموریت خود تاکید کرد.

در این دیدار سردار سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه، انتخاب مجدد دکتر روحانی و حضور گسترده مردم در انتخابات را تبریک گفت و آمادگی سپاه برای همکاری همه جانبه با دولت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

فرماندهان بخش های مختلف سپاه نیز گزارشی از فعالیت ها و آمادگی های سپاه پاسداران را به رییس جمهور ارایه کردند و از حمایت های دولت برای تقویت بنیه دفاعی کشور و نیز مقابله با تروریسم در منطقه تشکر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
0
بسیار عالی ..........
همانا که وحدت و همدلی میان انسانهای شریف، از جمله بهترین صفات مورد قبول در پیشگاه الهی است.
ان شاءالله که در سایه ایزد توانا، همیشه مردم و ملت شریف و مومن ایران اسلامی در صفا و صمیمیت و خلوص نیت و صدق رفتار و گفتار، آنگونه که مورد رضا و قبول حق تعالی است زندگی خود را بگذرانند و همیشه سربلند و سرافراز باشند. الهی آمین
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
0
2
با سران ارتش هم دیدار بکند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین