کد خبر: ۴۶۳۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
باحضور ربیعی و نوربخش؛

بخش جدید CCU بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا(ع) ارومیه افتتاح شد

بخش جدید CCU بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا(ع) ارومیه با حضور دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛ استاندار و مدیران استانی آذربایجان غربی افتتاح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر ربیعی و دکتر نوربخش همراه با مدیران استانی آذربایجانغربی به بازدید از بیمارستان و عیادت از بیماران پرداختند.

دکتر نوربخش در حاشیه این مراسم، گفت: با افتتاح بخش جدید CCU بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه ١٠ تخت نیز به ظرفیت این بخش اضافه می شود و این بیمارستان با ٢٥٦ تخت و ٣٦ تخت ویژه با شرایط مناسب به بیمه شدگان و مردم این استان خدمت رسانی می کند.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته از بیمارستان در حال تکمیل امیرالمومنین(ع) خوی، اظهار داشت: این بیمارستان در ماه های آینده تجهیز و افتتاح می شود.

همچنین همزمان با سفر دکتر ربیعی و دکتر نوربخش به استان آذربایجانغربی، مراسم اختتامیه و فینال مسابقات تنیس روی میز بانوان دوازدهمین المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سالن ورزشی بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر نوربخش در مراسم اختتامیه و فینال مسابقات تنیس روی میز بانوان المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی گفت: اقدامات رفاهی و نشاط بخش در بین کارکنان و مستمری بگیران در سال های اخیر رشد قابل ملاحظه داشته است. 

بخش جدید CCU بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا(ع) ارومیه افتتاح شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین