کد خبر: ۴۶۳۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

ابلاغ تسهیلات نوسازی به انبوه‌سازان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بانک مسکن با پرداخت تسهیلات به انبوه‌سازان در بافت فرسوده مشروط به سپرده‌گذاری در صندوق پس‌انداز مسکن یکم موافقت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدسعید ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده و با توجه به اولویت وزارت راه و شهرسازی در نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری با تاکید بر حضور انبوه‌سازان تسهیلات جدیدی از سوی بانک مسکن ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون اعتباری بانک مسکن با ارائه تسهیلات نوسازی از طریق صندوق پس‌انداز مسکن یکم موافقت شده است.

ایزدی ادامه داد: این تسهیلات با امکان استفاده از تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم جهت اعطای تسهیلات ساخت مسکن صرفا در بافت‌های فرسوده به انبوه‌سازان مشروط به سپرده‌گذاری انبوه‌سازان در صندوق طبق ضوابط و مقررات موجود و لزوم فروش اقساطی تسهیلات موصوف پس از ساخت مسکن به افراد با رعایت سقف حداکثر ۱۰۰۰ هزار میلیارد تومان، ایجاد تعهد برای صندوق و قابل اعطا به انبوه‌سازان در بافت‌های فرسوده شهری (حداکثر تسهیلات اعطایی به انبوه‌سازان نباید از سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد) موافقت به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری تصریح کرد: بر این اساس بانک مسکن با پرداخت تسهیلات از طریق صندوق پس‌انداز یکم به انبوه‌سازان صرفا در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری موافقت کرده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین