کد خبر: ۴۶۳۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲

برتری پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در نیمه نخست

پرسپولیس در نیمه نخست با حساب یک بر صفر موفق به شکست فولاد خوزستان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 از هفته نخست لیگ برتر هفدهم، پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. این دیدار در پایان نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس همراه شد.

تک گل یاران برانکو ایوانکوویچ در نیمه نخست توسط وحید امیری در دقیقه ۱۰ به ثمر رسید.

علی علیپور از پرسپولیس و ایمان مبعلی از فولاد خوزستان به دلیل تمارض برای گرفتن خطا با کارت زرد داور بازی مواجه شد. قضاوت این بازی را بیژن حیدری بر عهده دارد.

نیمه نخست

در دقیقه ۵، روی کار تاکتیکی سرخپوشان، توپ مقابل محوطه جریمه به فرشاد احمدزاده رسید که ضربه او با اختلاف بسیار کمی از دروازه حامد لک به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۱۰، روی پاسکاری بازیکنان پرسپولیس توپ در داخل محوطه جریمه به علی علیپور رسید اما شوت محکم او به دیرک عمودی دروازه خورد و در گوشه محوطه جریمه به وحید امیری رسید که ضربه او بعد از برخورد به مدافعان وارد دروازه فولاد خوزستان شد.

در دقیقه ۲۲، پاس فرشاد احمدزاده مقابل محوطه شش قدم به مهدی طارمی رسید اما تلاش او برای زدن ضربه چکشی بی ثمر بود و او به جای توپ، سایه آن را زد تا موقعیت خوبی را از دست بدهد.

در دقیقه ۲۶، ایمان مبعلی از نقطه کرنر کار ترکیبی را با هم بازی خود انجام داد و از گوشه محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰، پاس خوب ایمان مبعلی به داخل محوطه جریمه برای رحیم زهیوی با اختلاف کم از مقابل پای این بازیکن عبور کرد.

به گزارش ایسنا،نیمه نخست بازی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. البته بعد از گلزنی امیری، یاران برانکو اقدام به حفظ توپ کردند و فولادی ها بیشتر به دنبال تصاحب توپ بودند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی ، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی

ترکیب فولاد: حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، عبدالله ناصری، یوسف وکیا، هادی حبیبی نژاد، احمد عبدالله زاده، علی اصغر عاشوری، ایمان مبعلی و رحیم زهیوی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین