کد خبر: ۴۶۳۸۳۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

پیرلو: خیلی زود است میلان ادعای قهرمانی در سری A کند

ستاره سابق میلان و یوونتوس معتقد است خیلی زود است که روسونری بخواهد به قهرمانی در لیگ ایتالیا فکر کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا و به نقل از توتواسپورت، میلان در فصل نقل و انتقالات نسبت به تیم های دیگر ایتالیایی عملکرد بهتری داشته و توانسته خریدهای خوبی داشته باشد تا جایی که خیلی ها از قهرمانی این تیم در فصل جدید فوتبال ایتالیا سخن به میان می آورند.

آندره پیرلو ستاره سابق میلان و یوونتوس درباره این موضوع گفت: به نظرم رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا هدف معقولی برای میلان در یان فصل است. وقتی تیمی از صفر شروع می کند و ۱۰ بازیکن جدید می خرد نباید به قهرمانی فکر کند. من فکر می کنم که خیلی زود است میلان بخواهد به قهرمانی رد لیگ فکر کند. با این حال معتقد هستم برای سالهای آینده میلان می تواند تیم قدرتمندی باشد و نتایج خوبی کسب کند.

او ادامه داد: باید به میلان و مونتلا زمان داد. مونتلا در این فصل کار خیلی سختی دارد و باید بتواند هماهنگی لازم را بین بازیکنان جدیدی این تیم ایجاد کند و این کاری است که زمان می برد ولی مطمئن هستم مربی قابلی چون او می تواند از عهده این کار بر بیاید.

او درباره حضور بونوچی در میلان گفت: من فکر می کنم بونوچی خرید خیلی هوشمندانه ای از سوی میلان بوده است و به این تیم شخصیت و قدرت می دهد. او بازیکن کاملا باتجربه و خوبی است و می تواند بهرتین گزینه برای خط دفاع میلان باشد. این اتفاق قبلا برای من نیز رخ داد و من از میلان به یووه رفتم. من خودم فکر کردم که بعد از سالها حضور در میلان باید یک موقعیت تازه را تجربه کنم و به همین خاطر به یووه رفتم. نمی دانم بین بونوچی و آلگری و دیگر اعضای باشگاه یوونتوس چه اتفاقاتی رخ داده است.

ستاره سابق خط میانی یووه در پایان گفت: من فکر می کنم امسال هم یوونتوس مدعی جدی قهرمانی باشد چون خریدهای خیلی خوبی داشته سات و باید این تیم را مدعی اول قهرمانی نامید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین