کد خبر: ۴۶۴۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

آقای منصوریان، مقصر شمایی نه فدراسیون!

سرمربی استقلال پس از شکست مقابل صنعت نفت به فدراسیون فوتبال حمله کرد و محرومیت بازیکنانش را ناعادلانه خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال روز گذشته در غیاب ۳ بازیکن محروم خود بازی را به نفت آبادان واگذار کرد تا این تیم اولین شکست لیگ برتر را متحمل شود.

بعد از پایان این مسابقه علیرضا منصوریان و شاگردانش به شدت از عملکرد مدیریت باشگاه گله مند بودند و از مواضع ضعیف آنها در واکنش به محرومیت ۳ بازیکن جوان استقلال به شدت انتقاد کردند.
بعد از شکست شبانه استقلال مقابل نفت آبادان اکثر بازیکنان استقلال نزد سرمربی آبی‌ها رفته و در حالی که از باخت ناراحت بودند پیرامون نحوه عقد قرارداد با استقلال صحبت می‌کردند.

تعدادی از بازیکنان جدید استقلال اعتقاد داشتند از زمانی که به این تیم آمده‌اند ریالی دریافتی نداشته و تکلیف مسکن آنها در تهران هنوز مشخص نیست درحالی که باشگاه به آنها وعده داده که به زودی مطالبات پرداخت می‌شود اما خبری از پرداختی نیست.

از طرف دیگر استقلالی‌ها از اینکه مدیرعامل باشگاه فقط در برنامه‌های تلویزیونی حاضر می شود ناراحت هستند و معتقدند او این هفته باید به تصمیم فدراسیون اعتراض می‌کرد و اجازه نمی‌داد تیم دست و پا شکسته به مصاف حریف برود نه اینکه بی تفاوت در برنامه تلویزیونی حضور یابد. 
یکی از بازیکنان با تجربه تیم استقلال در این بین گفت: وقتی به هیات فوتبال رفتیم آقای توفیقی کنار ما ایستاد و از کوچکترین فرصتی برای عکس گرفتن در کنار بازیکنان گذشت نکرد اما وقتی باید از حق استقلال دفاع می‌کردند هیچکدام واکنش نشان نداده و فقط در صفحات مجازی حضور چشمگیر داشتند!

اما همه این موضوعاتی که منصوریان و بازیکنان مطرح کردند دلیلی بر چشم پوشی از ضعف فنی سرمربی آبی ها نیست. منصوریان از هفته های قبل می دانست که پادوانی، فرشید باقری و فرشید اسماعلی را به دلیل مصدومیت در این بازی نخواهد داشت و معطل کردن مگویان هم برای فسخ قرارداد یکی از معضلات آبی پوشان بود. منصوریان با دانش بر اینکه مدافع ندارد، می توانست از مگویان در خط دفاعی خود استفاده کند و حال که ترجیح داد عظیم گوک را راهی میدان کند، نباید تقصیر شکست را گردن او بندازد. مدافع جوان آبی پوشان در یک صحنه توانست توپ را از روی خط دروازه بیرون بکشد اما در صحنه پنالتی اشتباه عمل کرد.

منصوریان فدراسیون فوتبال را هم مقصر این نتیجه می داند اما اگر کمی به گذشته و زمانی که سرمربی تیم ملی امید بود، برگردد، خودش هم به موضوع بازیکن ندادن تیم ها همواره معترض بود. منصوریان عدم نتیجه گیری در تیم ملی امید را بازیکن ندادن تیم ها مطرح کرده بود ولی حال خودش همین موضوع را برعکس رفتار کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
منصوریان خودش را تافته جدابافته میداند یکی نیست به منصوریان بگوید زمانی که خودت سرمربی امید وهمه کاره امید بودی وقتی تیمت نتیجه نکرفت و خود توزیرسوال مردم قرارکرفتی عامل انرا ندادن بازیکن توسط باشگاهها قلمداد کردی اما حالا خودت که قرار است بازیکن بدهی ازاین امر انتقاد میکنی وبه همه لعنت میفرستی اقای منصوریان لعنت را باید برکسانی بفرستی که منافع تیم امید را نادیده میگیرن وبه تیم ملی امید خیانت میکند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین