کد خبر: ۴۶۴۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

سفر هیأت بلندپایه قطر به ایران برای حضور در مراسم تحلیف روحانی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نخست‌وزیر قطر پیام کتبی دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی از مقامات قطر برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری را به وی تقدیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از دیدار با مقامات عمانی عصر روز یکشنبه، 8 مردادماه وارد دوحه پایتخت قطر شد و بلافاصله با شیخ عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی نخست وزیر قطر دیدار کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار پیام دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی را جهت شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران به نخست وزیر قطر ابلاغ کرد.

وی همچنین در این دیدار با اشاره به تحریم های اعمال شده علیه قطر آنها را  ظالمانه خواند و ابراز اطمینان کرد قطر سرانجام  از شرایط دشوار کنونی سربلند بیرون خواهد آمد.

بروجردی در این دیدار همچنین از طریق نخست وزیر این کشور از امیر قطر برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهوری دعوت به عمل آورد.

قدردانی نخست وزیر قطر از همراهی جمهوری اسلامی در شرایط تحریم این کشور

شیخ عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی نخست وزیر قطر نیز در  این دیدار ضمن تشکر از سفر هیأت پارلمانی ایران تأکید کرد: هیأت بلندپایه قطر در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهد کرد.

نخست وزیر قطر در پایان تأکید کرد: همراهی جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم را قدر می نهیم و هرگز فراموش نخواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین