کد خبر: ۴۶۴۷۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

امین‌زاده: صحبتی درباره حضورم در دولت آینده نشده

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: تاکنون صحبتی با بنده در خصوص احتمال حضورم در کابینه دولت دوازدهم نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
الهام امین زاده روز دوشنبه در حاشیه دومین همایش بین المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی در مشهد در گفت و گو با ایرنا افزود: بنا به دعوت صورت گرفته، فردا (سه شنبه) در خصوص حضورم در کابینه دولت دوازدهم، با رئیس جمهوری صحبت می کنم.

وی درباره تداوم این برنامه در دولت دوازدهم گفت: حقوق شهروندی که در دولت یازدهم مصوب و ابلاغ شد شامل یک برنامه یکساله و یک برنامه چهار ساله است که مسئولیت دولت در پاسخگویی به شهروندان، ارتقای رضایتمندی و آموزش مردم در خصوص حقوق شهروندی را هدف گذاری کرده است. 

امین زاده اظهار کرد: یکی از ایرادات اساسی در جامعه که منجر به زندانی شدن افراد می شود ناآگاهی آنان نسبت به قوانین است، که منشور حقوق شهروندی در تلاش برای آگاهی مردم از قوانین و جلوگیری از زندانی شدن افراد است. 

 دومین همایش بین المللی بانوان مروج فرهنگ رضوی از برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در جوار بارگاه منور رضوی برگزار و از هشت بانوی برتر در زمینه ترویج فرهنگ رضوی در جهان تجلیل به عمل آمد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین