کد خبر: ۴۶۴۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

داماد ترامپ: تیم انتخاباتی ترامپ حتی با دفاتر خودش هم نمی‌توانست تبانی کند

جارد کوشنر، داماد دونالد ترامپ در یک سخنرانی پشت درهای بسته مدعی شد که تیم انتخاباتی ترامپ نمی‌توانسته با روسیه تبانی داشته باشد چون حتی دفاتر این تیم نیز به زحمت می‌توانستند با هم ارتباط داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا این اظهارات را دوشنبه عصر در یک سخنرانی خطاب به کارآموزان کنگره آمریکا در محل مرکز ملاقات‌کنندگان کنگره مطرح کرده است. با وجود آنکه قرار بود این نشست بدون هیچگونه پوشش رسانه‌ای برگزار شود اما یک منبع یک نسخه از یادداشت‌های کتبی مربوط به حرف‌های کوشنر را در اختیار مجله فارن پالسی قرار داد.

این صحبت‌های کوشنر مسائلی مثل تحقیقات مربوط به روابط بالقوه کمپین ترامپ با روسیه و فرم‌های مربوط به مجوز امنیتی کوشنر را پوشش داده است.

وی به این کارآموزان گفت: من امروز خیلی راحت‌تر می‌توانم با شما حرف بزنم چون هیچگونه مطبوعاتی در اینجا حضور ندارد.

کوشنر قرار بود در ابتدا دو هفته پیش برای این کارآموزان سخنرانی کند اما برنامه او تغییر کرد تا بتواند درباره تحقیقات مربوط به روسیه به کنگره شهادت دهد.

وی خاطرنشان کرد: آنها گمان می‌کردند که ما با روسیه تبانی کرده‌ایم اما ما حتی نتوانستیم با دفاتر محلی خودمان تبانی کنیم.

او در پاسخ به پرسشی درباره تحقیقات تحت رهبری رابرت مولر، بازرس پرونده ترامپ درباره روابط کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه گفت: ما نمی‌دانیم که این تحقیقات به کجا خواهد کشید.

در عین حال کوشنر در این سخنرانی به مساله آزادی یک کارمند خیریه آمریکایی – مصری که در زمان دیدار ترامپ با عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر آزاد شد، اشاره کرده و این کارمند به نام "ایا حجازی" سه سال در قاهره گرفتار شده بود.

در این سخنرانی مدیر جلسه به حاضران گوشزد کرد که نباید محتوای صحبت‌های کوشنر را به رسانه‌ها منتشر کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین