کد خبر: ۴۶۵۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

وقتی رامبد جوان داماد کورش تهامی می‌شود!

در برنامه «خندوانه» که دیشب پخش شد، کورش تهامی به شوخی، رامبد جوان را داماد خودشان خطاب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
شامگاه چهارشنبه 11 مرداد، رامبد جوان در برنامه تلویزیونی «خندوانه»، میزبان کورش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

در ابتدای این گفت‌و‌گو، کورش تهامی که این روزها فیلم «رگ خواب» را روی صحنه دارد، درباره فعالیت‌های آینده‌اش گفت: «در حال حاضر مشغول خواندن چند فیلمنامه هستم که یکی از آنها برایم جدی‌تر است.»

این بازیگر در ادامه اعلام کرد که تولد همسرش است. به همین دلیل جوان از تهامی خواست طی تماسی به همسرش این روز را تبریک بگوید. بعد از پخش آهنگ تولدت مبارک و تماس تلفنی او با همسرش، تهامی اشاره کرد که فقط و فقط برای همسرش لوس‌بازی در می‌آورد.

کوروش تهامی که با بازی در سریال «زیر تیغ» شناخته شد، با بیان خاطره‌ای گفت: «در آن سریال دو شب آقای پرستویی را آفیش کردند و ایشان سر صحنه آمدند، گریم شدند و لباس پوشیدند؛ اما هر دو شب به دلیل سکانس‌های قبلی، فیلمبرداری طولانی شد و آقای پرستویی جلوی دوربین نرفتند. ما که تجربه کمی داشتیم، نسبت به این صبوری تعجب کردیم.»

این بازیگر در ادامه به همبازی بودنش با نگار جواهریان (همسر رامبد جوان) در سریال «زیر تیغ» اشاره کرد و گفت: «ایشان نقش خواهر من را داشتند.» جوان هم با خنده گفت: «پس من خواهر شما را گرفتم.» و تهامی هم با خنده ادامه داد: «آره، داماد ما هستی.»

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه این گفت‌وگو، تهامی به همکاری خود با جوان اشاره کرد و گفت: «در همه کارها، کارگردان‌ها خیلی متین حواس‌شان به همه چیز است تا کار زودتر انجام شود. ولی ما در سریال «نشانی»، باید رامبد را ساکت می‌کردیم و به او می‌گفتیم کار به پخش نمی‌رسد.»

جوان هم در همین ارتباط گفت: «ما در طول روز 15 ساعت کار می‌کنیم، خیلی سخت و پیچیده است. به همین خاطر باید سعی کنیم به گروه خوش بگذرد.»

در پایان این گفت‌و‌گو، کوروش تهامی 10 نفر را به دیدن فیلم «رگ خواب» دعوت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین