کد خبر: ۴۶۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

منصوریان: قول می‌دهم هواداران استقلال خوبی را ببینند

سر مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید که تیمش آماده بازی فردا (جمعه) با استقلال خوزستان است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی‌رضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد:  در روز خوبی مثل تولد امام رضا (ع) با استقلال خوزستان بازی می‌کنیم. هم از نظر روحی و هم از نظر تاکتیکی شرایط خوبی داریم و آماده بازی فردا هستیم.

وی در ادامه درباره وضعیت مجتبی جباری هم گفت‌: جباری بدنسازی‌اش را با ما آغاز کرده است. همه بازیکنان بزرگ دنیا هم زمانی که یک دهه از سن‌شان بگذرد، با مصدومیت‌هایی مواجه می‌شوند. جباری در طی چهار سال اخیر در قطر فوتبال بازی کرده و ما هم در تلاشیم که او را از نظر بدنی کاملا آماده کنیم. او در تمرینات ما یکی از بهترین نفرات است. ان‌شاء‌الله بتوانیم از فردا (پنج‌شنبه) در دقایقی از بازی از او استفاده کنیم. مطمئنا در بازی‌های آینده زمانی که جباری به صورت ثابت برای ما بازی کند می‌توانیم از تجربیات او برای جوانان استفاده کنیم و در داخل زمین هم به عنوان یک رهبر و لیدر نقش خودش را به خوبی ایفا می‌کند.

منصوریان ‌اضافه کرد: آن سه بازیکن امید به تیم ما برگشته‌اند و اگر کادر فنی تشخیص بدهد می‌توانند بازی کنند. پادوانی هم در چند روز گذشته تمریناتش را آغاز کرده و فرشید باقری و فرشید اسماعیلی نیز قول داده‌اند که بعد از بازی با استقلال خوزستان به جمع ما ‌اضافه شوند. امید ابراهیمی هم مصدوم شده بود، تمرینات بدنسازی‌اش را آغاز کرده است. فرقی هم نمی‌کند که او تمرینات بدنسازی‌اش را زیر نظر مربیان ما انجام بدهد یا زیر نظر مربیان تیم‌ ‌ملی چون ما با یک روش، کار بدنسازی را انجام می‌دهیم.  ابراهیمی هر زمانی که آماده شود، در اختیار ما قرار می‌گیرد. برای بازی فردا هم هیچ کدام از این چهار بازیکن مصدوم حتی در لیست ۱۸ نفره ما نیستند.

منصوریان در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره شکست هفته‌ قبل تیمش برابر صنعت نفت آبادان، گفت‌: نمی‌خواهم درباره مسائل هفته‌ پیش صحبت کنم. حتی فکر کردن به این موضوع هم من را اذیت می‌کند. احساس می‌کنم که هفته‌ گذشته یک اتفاق در فوتبال رخ داد و امیدوارم که از این گونه اتفاقات دیگر رخ ندهد اما از هوادارانمان می‌خواهم که فردا با آرامش و حوصله به ورزشگاه بیایند زیرا می‌خواهیم از استقلال مورد علاقه علی‌رضا منصوریان رونمایی کنیم. می‌خواهیم آن استقلال را کم‌کم تحویل هوادار بدهیم که سال قبل از ما می‌خواستند تا یک پلن به تاکتیک تیمی ما اضافه شود. یعنی ریتم گرفتن در حین انجام بازی مالکانه و همین طور حملات پی در پی درون زمین باشد.

وی ادامه داد: من این قول را به هواداران می‌دهم که فردا شاهد یک استقلال خوب باشند و قطعا در هفته‌های آینده هم بهتر از این خواهیم شد. ما در جذب بازیکن دقت عمل داشتیم تا بر اساس نیازهای‌مان بازیکن جذب کنیم. بازیکنانی را گرفتیم که هواداران با آنها خاطرات خوبی دارند و می‌توانند درون زمین برای ما مفید باشند. من از هوادارانمان دعوت می‌کنم که فردا به ورزشگاه بیایند تا فوتبال زیبا را با لذت تماشا کنند.

او در ادامه درباره تیم فوتبال استقلال خوزستان هم گفت‌: به تیم ویسی خوش‌آمد می‌گویم که به تهران آمده‌اند آنها شاکله اصلی تیم قهرمان دو سال قبل را حفظ کرده‌اند. سه، چهار بازیکن هم به تیم بر گشته‌اند. فکر می‌کنم که فقط سه بازیکن جدا شده‌اند. فکر می‌کنم که تیم بسیار خوبی هستند که برابر تراکتورسازی هم عملکرد خوبی داشتند. در کل برای بازی فردا باید باهوش باشیم و می‌دانیم که تیم ویسی چگونه بازی می‌کند. تلاش می‌کنیم که ابتدا یک فوتبال زیبا را ارائه دهیم و ان‌شاء‌الله در انتها سه امتیاز این بازی را در تهران نگه داریم.

به گزارش ایسنا، منصوریان همچنین درباره حضور بازیکنان جوان تیمش در ترکیب تیم امید استقلال، خاطر نشان کرد: تا زمان انجام بازی تیم امید، بازیکنان ما محرومیت‌شان به پایان نرسیده بود. تیم امید ما که من به آنها می‌گویم تیم "ب"، شرایط خوبی را با نوازی دارد. این تیم دوران پوست اندازی خودش را طی می‌کند. ما به آن تیم کاملا مسلطیم و از هفته‌ آینده بعد از بازی استقلال خوزستان محمد نوازی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در تمرینات تیم بزرگسالان حاضر می‌شود تا بتوانیم اهداف تاکتیکی که داریم همراه با تیم امید در یک سو حرکت کنیم که وقتی بازیکنی به تیم بزرگسالان اضافه می‌شود دچار مشکل نشود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین