کد خبر: ۴۶۵۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

درخشان: روز سختی را پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی در هوای گرم اهواز سخت‌تر از دیدار اول‌مان بود.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید درخشان در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: روز سختی را پشت سر گذاشتیم و فولاد یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت است.

وی بیان کرد: در این هوا بازی کردن به نظرم سخت‌تر از بازی اول‌مان بود. امروز بازیکنانم تلاش زیادی کردند و بسیار از تیمم قدردانی می‌کنم که با وجود اینکه شرایط بدنی خوبی ندارند در این بازی جنگیدند تا دست پر برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ‌از سازمان لیگ نیز تشکر می‌کنم که به ما کمک کرد. شرایط سختی داریم که امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم تا به شرایط اصلی‌مان برگردیم و با فکر عالی‌تر رقابت‌ها را ادامه دهیم.

درخشان بیان کرد: هنوز چند بازیکن ما ثبت نشده‌اند که دلیل آن هم مشکلات مدارکی است و طبق معمول در پست تخصصی بازیکنی برای تعویض نداشتیم و ان‌شاءالله مشکلات حل می‌شود و در ادامه می‌توانیم با تیم بهتر و با آرامش بازی کنیم.

به گزارش ایسنا، وی گفت: جوانانی که جمع کرده‌ایم می‌توانند در آینده به ما کمک کنند. همچنین از بازیکنان خط دفاعی‌مان که با تجربه هستند و به جوانان کمک می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم مشکلات حل شود تا با آرامش بیشتر به کار حمله‌ای بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان گفت: در آینده کار سختی داریم و ما باید در جام باشگاه‌های آسیا نیز به میدان برویم. مطمئنا برای هفته‌های آینده بازیکن به تیم اضافه می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین