کد خبر: ۴۶۵۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

مرگ غیرطبیعی دو نوجوان گنبدی و خودکشی 2 دختر جوان

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: پس از انجام نمونه‌برداری‌های مختلف، آزمایش‌های تخصصی برای یافتن علت فوت دو نوجوان گنبدی در خارج از نوبت توسط کارشناسان پزشکی قانونی استان در حال انجام است.
آفتاب‌‌نیوز :
«حسین زارعی» اظهار کرد: جسد دو نوجوان گنبدی پنج‌شنبه هفته گذشته از طریق مراجع قضایی به پزشکی قانونی گنبدکاووس ارجاع شد.

به گزارش آفتاب‏‎نیوز؛ وی افزود: با دستورات مرجع قضایی مبنی بر تعیین علت فوت، اجساد به سالن تشریح انتقال و در آنجا تحت معاینه و کالبدگشایی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان ادامه داد: نمونه‌برداری‌های لازم  صورت گرفت و جواز دفن‌ها تحت‌عنوان تحت بررسی صادر و اجساد به اولیای دم  تحویل داده شد.

زارعی با بیان این‌که دستور ویژه برای بررسی سریع‌تر و خارج از نوبت آزمایش‌های مورد نیاز صادر شد، تصریح کرد: با توجه به جراحاتی که در بدن این دو نوجوان وجود داشت، مرگ آن‌ها جزو مرگ‌های غیر طبیعی و از نوع مرگ‌های خشن تلقی می‌شود.

وی در خصوص زمان فوت این دو نوجوان نیز گفت: زمانی که این اجساد در پزشکی قانونی معاینه شدند، بین 3 تا 6 روز از زمان مرگ گذشته بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان با اشاره به این‌که آزمایشات در استان انجام می‌شود، اظهار کرد: علت فوت این دو نوجوان پس از بررسی در کمیته علت فوت، اعلام خواهد شد.

دو نوجوان 15 و 16 ساله گنبدی عصر روز جمعه دو هفته گذشته از خانه خارج شده و پس از 6 روز مفقودی، اجساد آن‌ها در روستای حاجی‌قوشان شهرستان گنبدکاووس پیدا شد.

دختر 25 ساله مسجدسلیمانی خود را به دار آویخت

همچنین رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از خودکشی یک دختر 25 ساله در مسجدسلیمان خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این حادثه در ساعت 8:40 روز گذشته(13 مردادماه) در منزلی در محله شجاعی‌ها در منطقه کلگه مسجدسلیمان رخ داد.

وی افزود: در این حادثه یک دختر 25 ساله خود را به دار آویخت که متاسفانه در دم جان باخت.

خودکشی یک دختر در برج آتی‌ساز تهران

ساعتی قبل نیز دختر جوانی از طبقه ششم یکی از برج‌های مجتمع آتی‌ساز در اتوبان چمران، خود را به پائین پرتاب کرد. با حضور عوامل اورژانس مشخص شد این دختر به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است. 

تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این مرگ خود خواسته از سوی پلیس آغاز شده و  جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین