کد خبر: ۴۶۵۸۸۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

نگاهى به برترین و عجیب ترین خط حمله لیگ؛ آماده مثل موشک!

پرگل ترین خط حمله لیگ برتر در فصل جدید از انگیزه بالایی در ادامه برخوردار است تا نشان دهد یک تیم تازه لیگ برتری شده فقط برای بقا نمی‌جنگد.
آفتاب‌‌نیوز :
پارس جنوبی جم به عنوان تیم تازه لیگ برتری شده نمایش چشمگیری در دوهفته ابتدایی لیگ برتر داشته و میانگین سه گل را به ثمر رسانده تا زنگ خطری برای حریفان هفته های آتی‍‌اش به صدا در آورد.

پارس جنوبی با هدایت مهدی تارتار حملات دقیق را در دستور کار قرار داده و آنها باتوجه به نتیجه دو بازی گذشته پس از اولین گلزنی انرژی مضاعفی دریافت می کنند و برخلاف بعضی تیم ها در لاک دفاعی فرو نرفته و فشار حملات را دوچندان می کنند.

پارس جنوبی در هفته اول شکست سنگینی را به گسترش فولاد در خانه متحمل کرد و   آنها با 4 گل امتیاز خوبی را کسب کردند تا در قامت یک تیم تازه لیگ برتری شده نمایش فوق العاده ای داشته باشد. برای قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال در این بازی آلویس نانگ دو بار، فرشاد محمدی و علی دشتی گلزنی کردند. 4 گل در یک بازی نوید این را میداد که آنها در بازی هفته دوم که میزبان یودند این روند را ادامه بدهند و همین اتفاق هم افتاد.

پارس موفق شد طبق استانداردهای سازمان لیگ برتر ورزشگاه تختی جم را مهیا پذیرایی در لیگ برتر کند و آنها در اولین میزبانی لیگ برتری شان پذیرای پیکان تهران بودند. پارس حمله را از دقیقه هفته اول شروع کرد و در دقیقه 2 تویسط علی دشتی به گل رسید. حسین پورامینی چند دقیقه بعد دومین گل را زد و  امید سینگ هم در دقیقه 33 برای سومین بار در این بازی دروازه رحمنا احمدی را گشود؛ یعنی در کمتر از 30 دقیقه 3 گل، آماری که برترین خط حمله های لیگ برتر در فصل جدید تا به امروز از انجام آن عاجز بودند.

خط حمله آتشین پارس جنوبی این نوید را به حریف های هفته بعدی می دهد که کار آسانی را برابر جنوبی ها ندارند  و با توقعی که بازیکنان این تیم برای هواداران ایجاد کرده اند باید به روند خوبشان ادامه بدهند.

به گزارش ایلنا،‌ حریف هفته بعدی پارس جنوبیٰ سپاهان اصفهان است که برابر پدیده با 4 گل شکست خورده و باید دید آتشین خط حمله لیگ برتر تا به اینجا چه نمایشی در ورزشگاه نقش جهان خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین