کد خبر: ۴۶۶۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
نماینده مردم فلاورجان:

حضور ۱۰۵ هیات خارجی در مراسم تحلیف یک ارزش ملی بود

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور ۱۰۵ هیات خارجی در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری یک ارزش ملی بود،‌ گفت که این حضور یک تودهنی برای کسانی بود که قصد دارند ایران را منزوی کنند.
آفتاب‌‌نیوز : سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور سران ۱۰۵ کشور در مراسم امروز تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان گفت:   خیلی از کشورها دنبال این هستند که به هر روشی کشورهای دیگر را از ایران بترسانند و وحشتی نسبت به ایران ایجاد کنند که کشور ما کشور ناامنی است. آنها قصد دارند کشور ایران را منزوی نشان دهند ولی حضور این روسای جمهور، روسای مجلس و معاونان و مسوولان جهانی در مراسم تحلیف امروز موجب معرفی جایگاه کشور ما شد و اینکه آبادانی و امنیتی که این سال‌ها در کشور ما ایجاد شده مشاهده شود.

وی در رابطه با تدابیر امنیتی پیش‌بینی شده برای مراسم امروز نیز ابراز عقیده کرد: محدوده اطراف مجلس بیش از حد امنیتی بود که همین امرجلوه خوبی نداشت. هیات‌های خارجی با دیدن این صحنه فکر می‌کنند حتما مشکلی است اما در مجموع حضور بیش از ۱۰۵ هیات خارجی در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری به نظر من یک ارزش ملی برای ما و شاید تودهنی برای کسانی بود که قصد دارند ایران را منزوی کنند؛ کشورهایی که خود سردمدار تروریست‌ها هستند و حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند.

موسوی لارگانی در پایان افزود: حضور این هیات‌ها می‌تواند نشان دهد که ایران حامی حقوق بشر است و ایران می‌تواند تروریست‌ را ریشه‌کن کند نه اینکه از آنها حمایت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین