کد خبر: ۴۶۶۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
عملکرد تحسین برانگیز شاگردان باوفا در فنلاند

2 طلای ایران در ۴ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان

پویا دادمرز و کرامت عبدولی مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در فنلاند را از آن خود کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان در تامپره فنلاند، پویا دادمرز در وزن ۵۰ کیلوگرم و کرامت عبدولی در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب گردن‌آویز طلا شدند.

در رقابت‌های روز نخست و در وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر هایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مقابل ذوالفقار علی‌اف از جمهوری آذربایجان را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل الهام بهرام‌اف از ازبکستان با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در دیدار فینال با نتیجه 6 بر صفر کوین جردن سویرادو از آمریکا را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه 5 بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد. عبدولی در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مانیش از هند را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. عبدولی در دیدار فینال مقابل الکساندر هروشین از اوکراین با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی و مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. شربی نیازی در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضورر این کشتی‌گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد و هفتم شد.

در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید اما در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، نوروزی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد اما در مرحله بعد مقابل آروی مارتین ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و هشتم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین