کد خبر: ۴۶۶۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

رسانه های روسی: روحانی به آمریکا هشدار داد

مراسم تحلیف حسن روحانی در رسانه های روسی بازتاب گسترده ای داشت و با انتشار بخش هایی از سخنان رئیس جمهوری ایران، نوشتند وی در این مراسم که با حضور پرشمار میهمانان بلندپایه و نمایندگان رسانه های خارجی برگزار شد، به آمریکا برای نقض برجام هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا؛ خبرگزاری ریانووستی در گزارش خود نوشت: روز شنبه مراسم تحلیف روحانی برگزار شد و وی در جایگاه دوازدهمین مقام رئیس جمهوری اسلامی ایران سوگند یاد کرد. 

رسانه روسی افزود: در مراسم با شکوه تحلیف که با سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، مقام های 92 کشور شرکت کردند.

رسانه روسی همچنین بخش هایی از سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران را منتشر کرده که در باره نقض برجام هشدار داده و تاکید کرده، هر گونه مشکل آفرینی برای توافق هسته ای از طرف ایران پاسخ داده خواهد شد، اما تهران نخستین نقض کننده نخواهد بود. 

 ایتارتاس:
مراسم تحلیف روحانی در خبرگزاری ایتارتاس نیز بازتاب یافته، از جمله در یک خبر حضور سران و مقام های دهها کشور در تهران مورد توجه قرار گرفته است.

رسانه روسی نوشت: رئیس جمهوری ایران سوگند یاد کرد که برای دفاع از حقوق و آزادی های مردم ایران و اصول جمهوری اسلامی تلاش و استقلال سیاسی و اقتصادی کشور را حفظ کند.

در گزارش آمده است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، فرماندهان ارشد نظامی، سران و مقام های بلندپایه کشورهای مختلف جهان و شخصیت های اجتماعی شاهد ادای سوگند روحانی بودند. 

ایتارتاس افزوده است که برای شرکت در این مراسم، هیات هایی از 100 کشور از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان و روسیه به ایران سفر کرده اند.

روحانی در این مراسم در مورد نقض برجام نیز هشدار داده و اعلام کرد که ایران در برابر چنین اقدامی سکوت نخواهد کرد و حتما پاسخ می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین