کد خبر: ۴۶۶۱۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

نتایج کنکور ۹۶ اعلام شد/اسامی نفرات برتر+لینک و عکس

نتایج کنکور سراسری سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. همچنین سازمان سنجش اسامی نفرات کنکور ۹۶ را اعلام کرد و بر این اساس داوطلبان تهرانی بیشترین رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۹۶ را کسب کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
نتایج کنکور سراسری سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس (http://sanjesh.org) آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ "صابر دین‌پژوه" از تبریز، "محمد کاظم فقیه خراسانی" از یزد، "علی فاطمی مفرد" ازتهران، "محمد حسن احمد یارندی" از تهران، "سعید نعیمی" از تهران، "محمد امین مطهری‌نیا" از یزد، "محمد قیدی" از تهران، "محمد حسین زارعی" اردستانی از اصفهان،" آروین آذرمینا" از تهران، "سید حسن موسوی بندرآبادی" از یزد، به عنوان ۱۰ نفر اول گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی کنکور ۹۶ معرفی شدند.

در گروه آزمایشی علوم  تجربی نیز  "امیر حسین قاسمی نژاد رائینی"  از سیرجان، "امیر حسین قویدل سرد صحرا"  از تبریز، "محمد رضا نادری" از بابل، "ارسلان یزدچی" از تبریز، "محسن نیکویی" از یزد، "یاسمن میر" از بابل، "سیدرضا سالاری کیا" از شیراز، "امیر رضا پاشاپور یگانه" از تهران، "مهدی شفیعی" از اردبیل، "مهدی روانخواه" از یاسوج به عنوان ۱۰ نفر اول معرفی شدند.

"عرفان میران‌زاده مهابادی"  از تهران، "یلدا حجتی" از تهران،‌ "علی مهرایی" از تهران، "زینب ابن علی" از کاشان، "سید امیر احسان میری" از تهران، "فرید صابری "  کامیاران، "مصطفی نوذری" از تهران،‌ "مرتضی ضیائی نسب" از بیرجند، "زهرا شیدائیان آرانی" از تهران، "فاطمه حیدری" از تهران ۱۰ نفر اول گروه آزمایشی علوم انسانی هستند.

در گروه آزمایشی هنر نیز "سما معیری" از تهران، "اویتا اراکیلیان" از تهران، "اتوسا عبداللهی امانی" از کرج به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین "ارشیا زاهدی پور خامنه" از تهران "رضا قانع خیابانیان" از تهران و  "امیر حسین قوی‌دل سرد صحرا" از تبریز نیز سه نفر اول گروه آزمایشی زبان‌های خارجی کنکور سراسری را از آن خود کردند.


اسامی نفرات برتر آزمون سراسری اعلام شد+عکس

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
10
ایول پسرااا... پرچمتون بالاس همیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
3
الآن ی عده میان و میگن همه چی برای تهرانیهاست و ما شهرستانیها مظلومیم و فلان و بهمان!
بابا جان یه نگاه به نام خانوادگی این نفرات بندازید که پسوندهایی مثل یارندی دارند تا متوجه بشید اینها اصالتا که تهرانی نیستند فقط چندین ساله اومدن و ساکن تهران شدن همین و دیگر هیچ!
اما از هر چی بگذریم نمیشه از اینکه آقا پسرهای گل امسال هم مثل همیشه ترکوندن چشم پوشی کرد!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین