کد خبر: ۴۶۶۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

هشت نفر برای انتخاب شهردار آینده اصفهان نهایی شدند

رئیس موقت منتخبان پنجمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: در جلسه بعد از ظهر امروز هشت نفر برای بررسی بیشتر به منظور انتخاب شهردار آینده اصفهان انتخاب شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
فتح‌الله معین در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه در جلسه امروز بعد از ظهر سوابق اجرایی و علمی ۱۵ گزینه معرفی شده برای شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه هر یک از منتخبان مردم در خصوص کاندیداهای معرفی شده اظهار نظر داشته و از کاندیدای خود دفاع کردند. 

وی با بیان اینکه در نهایت و با توجه به انصراف تعدادی از کاندیداها هشت نفر به منظور بررسی بیشتر در دستور کار شورای شهر اصفهان قرار گرفتند، ابراز داشت: در نهایت آقایان سید مهدی ابطحی، مهدی جمالی نژاد، علی جوادی، سید محمود حسینی، سید رضا عقدایی، مهدی فاتحی، حجت الله میرزایی و قدرت الله نوروزی برای بررسی بیشتر انتخاب شدند. 

رئیس موقت منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در مرحله بعدی این هشت نفر برنامه چهارساله خود برای شهرداری اصفهان را اعلام می‌کنند،  افزود: تصمیم بر این شد که برای تصمیم‌گیری به‌صورت زوجی عمل کنیم تا در نهایت به دو گزینه نهایی برسیم، در نتیجه تصمیم به انتخاب هشت نفر به جای هفت نفر نهایی شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین