کد خبر: ۴۶۶۴۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

حدادی: بازیکنان تشنه برد هستند/ حریفان با تیم اصلی به لبنان آمده اند

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان و کاپ آسیا صحبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 رقابت های کاپ آسیا از فردا آغاز می شود که تیم ملی ایران در روز نخست بازی ندارد و چهارشنبه برابر هند به میدان می رود. کاپیتان تیم ملی ایران در گفت و گویی از وضعیت تیم و تورنمنت پیش رو صحبت کرد.

*شرایط تیم چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. بازیکنان دو سه ماه است که در اردو هستند و به خوبی تمرین کرده اند و با قدرت هم کار را ادامه می دهند. من به دلیل مصدومیت و درد و اوشین به دلیل کارهای شخصی که داشت دیرتر به تیم اضافه شدیم اما تمرین های خوبی داشته ایم و آماده ایم. از نظر هماهنگی فنی نیز قطعا بعد از یکی دو مسابقه در تورنمنت به هماهنگی کامل با تیم هم می رسیم.

*با این حال با حضور شما در تیم شرایط فنی و روانی قطعا بهتر شده است.
من ابتدا با فدراسیون و آقای مشحون صحبت کردم که تابستان امسال استراحت کنم اما با بچه ها صحبت می کردم و سپس با آقای مشحون حرف زدم و تصمیم گرفتم به لبنان بیایم و کمک کوچکی به تیم بکنم. چون نمی خواهم مصدومیتم تشدید شود تلاشم این است که در بازی هایی که لازم است به تیم کمک کنم. به هر حال بدنم آماده نیست و برای رسیدن به شرایط بازی هنوز کار دارد.

*شرایط دیگر بازیکنان را چطور می بینید؟
خدا را شکر که همه بازیکنان همیشه تشنه برد بوده اند و هر مسابقه ای که رفته اند با تمام وجود جنگیده اند و انگیزه بالایی داشته اند. شرایط کنونی تیم اکنون همینطور است و امیدوارم تا انتها این وضعیت ادامه دار باشد و تورنمنت خوبی را پشت سر بگذاریم.

*تورنمنت را چطور ارزیابی می کنی؟
اول فکر می کردم حریفان با تیم دوم خود به لبنان می آیند اما وقتی به اینجا آمدم، دیدم که نه اکثرا با ترکیب اصلی به مسابقات آمده اند. حتی چین هم با استخوان بندی اصلی خود در تورنمنت شرکت کرده است. البته من استرالیا، نیوزلند و کره جنوبی را ندیده ام اما قطعا با ترکیب خوبی به رقابت ها آمده اند.

*در بسکتبال ایران عنوان MVP به کاپ حدادی معروف است. امسال این عنوان را بدست می آوری؟
بچه ها به من لطف دارند و این حرف ها را می زنند اما من به قهرمانی فکر می کنم نه چیز دیگر. کسب مقام قهرمانی یک شیرینی و حس دیگری دارد. من هیچوقت به ارزشمندترین بازیکن شدن فکر نکرده ام و این لطف بازیکنان به من است که خب بیشتر به من پاس می دهند. من همیشه تلاشم موفقیت تیم بوده و سعی کرده ام پاسخ اعتماد ملی پوشان را بدهم.

*و صحبت پایانی؟
از همه مردم ایران می خواهم که مثل همیشه حامی تیم ملی باشند. شاید در این تورنمنت تیم ملی لغزشی تجربه کند اما امیدوارم از حمایت های مردم کم نشود. این تیم با تمام توان برای بهترین نتیجه تلاش می کند و امیدوارم موفق باشد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین