کد خبر: ۴۶۶۵۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

معاون قالیباف خطاب به جدیدی: روال استیضاح را پس از 4 سال نمی‌دانید؟

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران به درخواست استیضاح شهردار تهران از سوی یکی از اعضای شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تذکرات اعضای شورای شهر با بیان اینکه خط 8 یکی از ایمن‌ترین خطوط مترو است که تمام طول مسیر با فنس و نیوجرسی پوشانده شده است، گفت: با این حال قبول داریم که در برخی مواقع فاصله خطوط ریل با جاده بسیار نزدیک است، اما طرحی را به شورای ایمنی وزارت راه داده‌ایم که هنوز جلسه بررسی این طرح برگزار نشده است.

وی همچنین در واکنش به تذکر جدیدی مبنی بر پیشنهاد استیضاح شهردار تهران، گفت: آقای جدیدی از شما توقع ندارم چراکه 4 سال است که در شورا هستید و معاون نظارت شورا نیز می‌باشید اما از قانون استیضاح شهردار و مراحل آن خبر ندارید چراکه ابتدا باید تذکر داده شود و اگر قانع نشدید، از شهردار سوال شده و پس از آن با کسب دوسوم امضای اعضا، نسبت به استیضاح شهردار اقدام می‌کردید و ای کاش با من مشورت می‌کردید که به شما روال استیضاح شهردار را توضیح دهم.

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه بارها اعلام کردیم که زمین بیمارستان امام رضا (ع) کاربری بهداشتی و درمانی داشته و پیش از آنکه بیمارستان دکتر سمیعی ساخته شود قرار بود که بیمارستان سرطان در آن ساخته شود، گفت: همین الان اعلام می‌کنم هر موسسه‌ای که بخواهد بیمارستان بسازد، می‌تواند از زمین‌های شهرداری که کاربری بهداشتی و درمانی دارند استفاده کنند و هیچ کار خلاف قانونی صورت نگرفته و این در حالی است که هر سال شورا نیز برای این بیمارستان بودجه در نظر گرفته است.

امانی خطاب به جدیدی گفت: سازمان بازرسی کل کشور 2 بار از صفر تا 100 پرونده این بیمارستان و سوابق آن را بررسی کرده اما ایرادی نگرفته است و مراعات انصاف را داشته باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین