کد خبر: ۴۶۶۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰

جمع‌آوری روزانه ۴۰تا ۵۰سگ بدون صاحب در تهران/تحویل به متقاضیان

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به این که حذف فیزیکی سگ های بدون صاحب از سال ۹۲ ممنوع شده است، گفت: روزانه به طور متوسط۴۰ تا ۵۰ سگ در تهران جمع آوری و عقیم سازی می شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
امران زنگیشه با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به وجود شهرستان های دارای مرز مشترک با تهران، زمین های کشاورزی در حاشیه شهر و عدم عقیم سازی سگ‌ها در این مناطق، روزانه تعداد زیادی از این حیوانات با ورود از مبادی حاشیه‌ای مناطق ۱، ۲، ۵، ۱۵، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ وارد محدوده شهری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سگ‌ها پس از عقیم‌سازی در زیست‌گاه‌های اطرف شهر رهاسازی می‌شوند، تصریح کرد: علاقه‌مندان به حیوانات و سازمان‌های مردم ‌نهاد نیز می توانند با حضور در این زیست‌گاه‌ها در پروسه غذارسانی به این حیوانات شرکت کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی با وزارت کشور و مطابق با دستورالعمل واگذاری، سگ های عقیم شده به صورت رایگان در اختیار افراد متقاضی قرار می گیرد.

گفتنی است این طرح هم اکنون در مرحله ی پایلوت و کارشناسی قرار دارد ودر آینده به صورت عمومی در اختیار شهروندانی که نیازمند سگه گله یا چوپان هستند، قرار می گیرد.
منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین