کد خبر: ۴۶۷۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

واکنش بهنوش بختیاری و رضا صادقی به شهادت محسن حججی+ عکس

بهنوش بختیاری و رضا صادقی با ستایش از شهید محسن حججی که در سوریه شهید شد، از تفاوت تفکر و عمل او با بعضی از افراد جامعه نوشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون و رضا صادقی، خواننده پاپ با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام به شهادت محسن حججی، شهید مدافع حرم واکنش نشان دادند.

بهنوش بختیاری در این‌باره نوشت: «شهید محسن حججی که در سوریه اسیر داعش شد و سر از تنش جدا کردن، قهرمان زندگی من این شهید است، ولله به خدا سوپر استار و خواننده هیچوقت نباید قهرمان من و تو باشد چه تفاوتی است میان‌ ما و امثال آقا محسن نجیب و وفادار و فداکار ما، چه دردی از این سنگین‌تر که هموطنت اینطوری آنقدر ناجوانمردانه برود... داد همه مظلوم‌های ایران را از این بی‌وجودهای حیوان بگیر خدایا...که اگه این شهدا نبودن من و تو راحت زیر کولر در کف اینستاگرام نبودیم... بعضی جوون‌ها علی‌الحساب زیر ابروشونو چک کنن تا ما برگردیم...تسلیت به خانواده ایشون و همه مردم ایران.»

واکنش بهنوش بختیاری و رضا صادقی به شهادت محسن حججی+ عکس

به گزارش خبرآنلاین، رضا صادقی هم با تقدیر از این شهید نوشت: «نماينده ملت من تويى با اقتدار و وقار نه سلفى‌بگيران بى‌انديشه. اينجا همه دچار دعواى بعد انتخاب و انتصاب و آنجا به‌فكر سرزمينت اعتقادت و... . نماد وقارى مرد، صلابت نگاه تو و آشوب در چهره قاتل تو، چه ديدنيست جوانمردى جوان سرزمينم. شهيد مدافع حرمت و حرمت محسن حججى، درود به مردان با غيرت اين مُلك.»

واکنش بهنوش بختیاری و رضا صادقی به شهادت محسن حججی+ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین