کد خبر: ۴۶۷۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

نظرمحمدی: گسترش کار خاصی نکرد/ باید روی مسائل مالی کار کنیم

سرمربی سپیدرود رشت گفت: در نیمه اول گسترش فولاد هیچ جرفی برای گفتن نداشت و ما می توانستیم در نیمه نخست دو، سه گل بزنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سپیدرود رشت در نخستین دیدار هفته سوم در دقیقه ۹۳ از گسترش فولاد گل خورد و با همین یک گل بازی را واگذار کرد تا بعد از سه هفته هیچ امتیازی را نداشته باشد.

علی نظر محمدی پس از شکست تیمش در نشست خبری اظهار کرد: همانطور که دیدید امروز سپیدرود بازی خوبی را ارائه داد. در نیمه اول گسترش فولاد هیچ جرفی برای گفتن نداشت و ما می توانستیم در نیمه نخست دو، سه گل بزنیم.

او ادامه داد: در زدن ضربات دقت نداشتیم. ما بهتر از حریف بودیم و در نیمه دوم موقعیت‌های گسترش فولاد از ضربات شروع مجدد بود. در همه سال‌هایی که فوتبال بازی کردم، عدالت فوتبال را در این سه هفته ندیدم. امروز هم مانند دو هفته قبل، مستحق شکست نبودیم. اگر ضربات شروع مجدد گسترش را کار بگذاریم، در هر دو نیمه بهتر از حریف بودیم. متاسفانه نتیجه بازی چیز دیگری بود. باز هم مسئولیت شکست با من است و بازیکنان در هر دو نیمه زحمات خود را کشیدند. گل هایی که در این سه هفته خوردیم، تقریبا شبیه گل های لیگ دسته یک بود. به تیم گسترش فولاد بابت این پیروزی تبریک می گویم. امیدوارم در روزهای آینده سپیدرود روی خوش فوتبال را هم ببیند.

نظر محمدی درباره راهکارهایش برای جلوگیری از شکست تیمش گفت: ما در دقیقه دوم بازی، توپ را به دیرک زدیم. زدن توپ به دیرک سخت تر از زدن به گل بود. باید روی مسائل مالی کار کنیم. از نظر مالی شرایط خریدن بازیکنان درجه یک لیگ برتر را نداریم. مجبوریم با تلاش بیشتر نواقص تیم مان را برطرف کنیم و با یک پیروزی به جدول برگردیم. تمام مشکلات سپیدرود این است که باید یک بازی را ببرد تا اعتماد به نفس به این تیم بازگردد و امروز گسترش فولاد کار خاصی در بازی انجام نداد.

او ادامه داد: نیازی به جذب بازیکن در خط حمله نمی بینم و باید کم تجربگی خودمان را در عقب زمین جبران کنیم. در دو بازی گذشته هم گل زدیم و هم موقعیت های زیادی داشتیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی سپیدرود درباره اینکه چه پیامی برای هوادران تیمش دارد گفت: مشکلاتی که باعث می‌شد سپیدرود هیچ وقت در سطح اول فوتبال نباشد، مشکلات مالی است. سپیدرود تقریبا ۵۰ سال است که در بخش خصوصی فعالیت می کند و حمایتی هم از بخش خصوصی نمی شود. رقابت در سطح اول فوتبال ایران بسیار سخت و نفس گیر است. تیم‌های متمول می‌توانند در این پیکار موفق باشند. باید بپذیریم که اوضاع مالی و سخت افزاری این باشگاه به شکلی است که باید به این وضعیت راضی باشیم و تمام تلاش خودمان را کنیم و از حداکثر ظرفیت تیم بهره ببریم. هوادران واقعی مشکلات ما را می دانند. ما حتی یک آدمک هم در زمین تمرین نداریم. سپیدرود به خاطر همین مسائل همیشه درجا زده است. من شرمنده هواداران هستم و آنها می‌دانند چقدر به رشت تعصب دارم. با حداکثر توان و با دستان خالی برای تیمم جنگیدم. این حداکثر بضاعت تیم مان است و اگر هواداران احساس می کنند مشکل تیم من هستم، هیچ اصراری برای ماندن ندارم. اکنون از هوادران خواهش می‌کنم صبور باشند چون بازیکنان به لیگ بازمی‌گردند. امروز هم خوب بازی کردیم و با بدشانسی نتیجه دیگری رقم خورد. ما لیگ برتری بازی کردیم اما به سبک لیگ یک گل خوردیم. امروز بهتر از دو بازی قبل بازی کردیم و گل‌هایی که می‌خوریم در شان فوتبال‌مان نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین