کد خبر: ۴۶۷۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۱

کرانچار: درباره محرومیت حاج صفی از کی روش بپرسید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید می‌خواهد با شکست پارس جنوبی خاطره تلخ هفته قبل مقابل پدیده را جبران کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پارس جنوبی حضور یافت و اظهار کرد: امیدوارم فردا (جمعه) بازی باگیفیتی را شاهد باشیم. شکست هفته قبل مقابل پدیده چندان خوشایند نبود و می‌خواهیم که این هفته آن را جبران کنیم.

وی ادامه داد: به غیر از نتیجه، تعدادی از بازیکنان نیز خوب نبودند و در سطح لیگ برتر بازی نکردند. در دفاع نیز ضعف‌هایی در تیم پدیدار شد که با تلاشی که در طول این هفته داشتیم، سعی در جبران کردن آن‌ها داشته باشیم.

او با بیان اینکه تیم پارس جنوبی تیم جوانی است و نفرات با کیفیتی دارد افزود: ما در خانه بازی می کنیم و نمی خواهیم در برابر پارس جنوبی خودمان را زیر سوال ببریم. امیدوارم دیگر اشتباهات فاحش رخ ندهد و با توجه به اینکه از نظر زبانی آنالیز مثبتی انجام داده ایم، بیشترین تاکید ما بر بحث دفاع بوده که البته منظورمان فقط خط دفاعی نیست، بلکه خط میانی و حمله نیز شامل آن می شوند. سپاهان دیگر تا آخر فصل چنین اشتباهات فاحشی که در بازی با پدیده انجام داد را تکرار نخواهد کرد. متاسفانه نتیجه بازی با پدیده ما را به عقب برد.

کرانچار درباره وضعیت لی اولیویرا گفت: این دروازه بان در بازی فردا نخواهد بود و با توجه به اینکه مصدومیت وی کشیدگی عضله پشت ران است، 20 روزی زمان می برد، که تدابیر مناسبی روی آن انجام شود. البته سطح تمرینات این هفته نسبت به هفته گذشته بالاتر بوده و امیدوارم به بازی با ذوب آهن برسد.

سرمربی سپاهان گفت: در دو بازی اخیر، پارس جنوبی نشان داده از قدرت خوبی در حمله برخوردار است اما انتظار من این است که بر طبق سنت سپاهان حساب گری نکنیم و با تمام قدرت به مصاف این تیم می رویم.

کرانچار درباره ساسان انصاری گفت: این بازیکن کاملا خودش را درگیر با نیازهای سپاهان کرده و امیدوارم او فورا به روزهای خوب خود بازگردد.

او درباره مروان حسین خاطرنشان کرد: امیدوارم این بازیکن در مسابقه امروز برابر پلیس عراق مصدوم نشود و احتمالا روز شنبه به تیم ما ملحق خواهد شد. با توجه به آمادگی خوب او، می توانیم از او در برابر ذوب آهن استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره محرومیت احسان حاج صفی گفت: من اطلاع کافی از بندهای فدراسیون فوتبال ندارم و بهتر است چنین سوالی از کی روش پرسیده شود.

به گزارش ایسنا،کرانچار در واکنش به اینکه اگر حاج صفی در سپاهان می ماند، تیم ملی را از دست نمی داد افزود: این بحث به خود بازیکن بر می گردد و ما تمام اقدامات را انجام دادیم تا او در تیم مان بماند اما او به توصیه بقیه و برای اینکه جایگاهش در تیم ملی را محکم کند، به خارج از کشور رفت که این امر هزینه بر است و تنها می توانم بگویم من از آقای واسطه متعجب هستم که هیچ بندی را در قرارداد حاج صفی لحاظ نکرد تا اگر چنین رویارویی هایی برای وی به وجود امد، او معاف شود. امیدوارم آقایان واسطه از این به بعد همه چیز را مدنظر قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین