کد خبر: ۴۶۷۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۲:۵۲

انتقاد افروغ به صدا و سیما

آفتاب‌‌نیوز :
هنگامی که قنبری تذکر می داد عماد افروغ نیز خواست تذکر دهد که حداد عادل به وی اجازه نمی داد، افروغ که عصبانی شده بود حداد عادل خطاب به وی گفت: صبر کن آرام جانم!
افروغ با استناد به ماده 77 آیین نامه در راستای تذکر قنبری در اعتراض به برخورد دوگانه صدا و سیما در پخش اظهار نظر نمایندگان موافق و مخالف دولت گفت: نکته ای که آقای قنبری گفت نکته به حقی است زیرا هفته گذشته نیز آقای احمد احمدی نطقی داشت و در کنار همه صحبت ها از بی توجهی نامه مراجع انتقاد کرد اما همان شب صدا و سیما در برنامه 30/20 تنها آن بخش از سخنان وی را‌ آورد که نمایندگان صحبت های تکراری نکنند و هم صحبت وی را در مورد نامه حذف کردند.
وی اظهار داشت: بحث آقای قنبری حرف حقی است چرا که یکی از نمایندگان آمده در تعریف و تمجید حرفی زده اما 30/20 بدون اشاره به حرف های من می گوید این صحبت ها در پاسخ به نطق اخیر افروغ بوده است. 

افروغ ادامه داد: حرف من این است که حداقل صحبت های بنده را نیز پخش می کردند و این چه نوع چند صدایی است.
نماینده تهران گفت: حتی آقای دارابی معاون پارلمانی صدا و سیما نیز در اعتراضی که به وی داشتم خود نیز از پخش نشدن صحبت بنده ابراز تعجب کرد ولی نمی دانم چرا برخی از منشی های هیات رئیسه می گویند نطق من پخش شده است؟
افروغ افزود: پس از این اعتراض دیروز چیزی در نطق بنده در 30/20 پخش شد که پخش نمی شد بهتر بود صدا و سیما بهتر است اگر نقد کسی را پخش می کند صحبت های فرد مورد انتقاد را هم پخش کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین