کد خبر: ۴۶۷۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

طارمی: دوست دارم روزی خادم حرم امام رضا (ع) شوم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نمایندگی از بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس این جایزه را به آستان قدس رضوی اهداکردم.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی طارمی درباره اهدا جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر اظهار کرد: قبل از شروع لیگ برتر، تصمیم گرفته‌بودم که اگر توانستم جایزه بهترین بازیکن و یا آقای گلی لیگ برتر را بدست آورم آن را به آستان قدس رضوی اهدا کنم.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته صحبت‌هایی را با کادر فنی انجام دادم و با مشورتی که با دوستان خود داشتم تصمیم گرفتم در صورت کسب عنوان آقای گلی این جایزه را به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تقدیم کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در فصل گذشته توانستم هر دو جایزه را بدست آورم و تصمیم گرفتم جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را به آستان قدس رضوی اهدا کنم.

طارمی خاطرنشان کرد: دوست داشتم روزی خادم حرم امام رضا (ع) شوم و امیدورام روزی بتوانم به این خواسته دست پیدا کنم.

وی تصریح کرد: به نمایندگی از بازیکنان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس این جایزه را به آستان قدس رضوی اهدا کردم.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره گلزنی‌اش در بازی دیشب عنوان کرد: فوتبال بالا پایین زیاد دارد. خوشحالم که در هفته سوم برای تیم خود گلزنی کردم و امیدورام بتوانم روند موفقیت خود را ادامه دهم.

وی درباره شهدای مدافع حرم گفت: متاسفانه قدردان زحمات این شهدا نیستیم، باید این موضوع را بدانیم که این افراد برای حفظ امنیت مردم ایران در جبهه‌های جنگ حضور پیدا می‌کنند، امیدوارم بتوانیم در ادامه تقدیر و تجلیل بیشتری از این شهدا داشته باشیم.

به گزارش ایسنا،‌ طارمی یادآور شد: تا این لحظه موفقیت‌هایی را که کسب کرده‌ام، به لطف دعای پدر و مادر و ائمه اطهار بوده‌ است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین