کد خبر: ۴۶۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۵ - ۲۳:۵۹

وزیر اطلاعات و وزیر ارشاد در کمیسیون امنیت ملی

آفتاب‌‌نیوز :
وي افزود:  در اين خصوص دادگاه مطبوعات تشكيل شده و رای به تعطيلي روزنامه مذکور داد و برخورد قضايي هم صورت مي‌گيرد. 

وی ادامه داد: ما كشوري هستيم كه با زبانها و فرهنگ‌هاي مختلف که بر يك محور اساسي كه همان انسجام ملي است قرار داریم و اوج این انسجام هم در جنگ تحميلي نشان دادیم و بدون تردید هم طراحی در جهت از بین بردن این انسجام را محکوم به شکست است. 

وی ادامه داد: با توجه به اين كه آمريكا 75 ميليون دلار بودجه براي ايجاد مشكل در داخل كشور ما در كنگره تصويب مي‌كند، مي‌بينيم كه همان زنجيره‌اي كه حلقه اول آن در خوزستان و حلقه دوم آن در سيستان و بلوچستان و استانهاي حساس بود، بعد از آن به آذربايجان كشيده مي‌شود. 

بروجردی ادامه داد: در واقع كاري هدايت شده و طراحي شده در جریان است و همه باید در اين مواقع هوشمندي كامل را داشته باشیم بویژهً رسانه‌ها كه ارتباط عمومي را دارند. 

وی همچنین در ادامه با اشاره به جلسه ای مبنی بر بررسي عملكرد هيات رئيسه با استناد به ماده 25 آيين‌نامه داخلي گفت: متاسفانه شبهه‌اي در ارتباط با شمار شركت كنندگان هيات بررسي كننده بوجود آمده است مبني بر اين كه اختلاف آراء‌ در راي‌گيري وجود دارد. 

وي که خود ریاست این جلسه را بر عهده داشت ادامه داد: سخنگوي اين جلسه روز دوشنبه در جمع خبرنگاران شمار راي دهندگان را 30 نفر عنوان كرده بود در حالي كه اين رقم 26 نفر بوده است، چرا که حداد عادل رئیس جلسه و باهنر و ابوترابی نواب رئیس ترجيح دادند، در هنگام راي‌گيري جلسه را ترك كنند تا هرگونه شبهه‌اي رفع شود. 

همچنین يكي از اعضاي هيئت 30 نفره نيز به خاطر داشتن قرار، پيش از راي‌گيري جلسه را ترك كردند لذا راي‌گيري بين 26 نفر انجام شد.
وی اضافه کرد: در اين راي‌گيري حداد عادل و مهندس باهنر با هيچ راي منفي و ابوترابري با 2 راي منفي توانستند اكثريت آراي مثبت هيئت را كسب كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین