کد خبر: ۴۶۷۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

سوختگی شدید بازیگر فیلم ترومای سرخ در یک نمایش

یگانه رجبی بازیگر سینما و تئاتر که سال گذشته با فیلم "ترومای سرخ" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود برای بازی به نمایش آشویتس زنان پیوست.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از روابط عمومی نمایش "آشویتس زنان"، یگانه رجبی بازیگر سینما و تئاتر که سال گذشته با فیلم "ترومای سرخ" در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود برای بازی به نمایش آشویتس زنان پیوست.

رجبی سال گذشته اولین تجربه جدی و موفق سینمایی خود را در فیلم "ترومای سرخ" ساخته اسماعیل میهن دوست پشت سر گذاشت. وی در پروژه غمنامه فریدون نیز همکاری داشته و در کنار این فعالیت‌ها به طور جدی تئاتر را دنبال می‌کند.

در نمایش آشویتس زنان ربی نقش یک دختر لهستانی را ایفا کرده که در جریان جنگ جهانی دوم اسیر جنگ شده و خانواده‌اش را از دست می‌دهد.

آشویتس زنان روایت سه گانه زنان درگیر جنگ جهانی دوم است که هر کدام به دلایلی که منشا مشترک دارد به کام مرگ کشیده می‌شوند. رجبی پیش از این در آثار نمایشی همچون "بوفالوی امریکایی" و "خاطره ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود" به ایفای نقش پرداخته است.

نمایش آشویتس زنان به نویسندگی و کارگردانی علی صفری از 13 شهریور ماه ساعت 19 به مدت پانزده شب در خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت.

علاوه بر یگانه رجبی، امیر شمس، شهرزاد محمودی و یاسمن میرزایی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته و رها حاجی‌زینل علاوه بر بازیگردانی طراحی موسیقی نمایش را بر عهده خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد کلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
تیتر این خبر فریبنده و نازیبا است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین