کد خبر: ۴۶۷۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹

پایان داستان بازگشت سوشا به ایران

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس تا پایان فصل جاری در تیم دسته دومی میوندالن نروژ عضویت خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سوشا مکانی سال گذشته بعد از اعلام محرومیت 6 ماهه فعالیت در ایران راهی لیگ دسته دوم نروژ شد و برای میوندالن به میدان رفت اما با وجود حضور در پلی‌آف نتوانست با این تیم به لیگ یک این کشور صعود کند.

این دروازه‌بان با پایان دوران حضور در میوندالن تصمیم گرفت با استرومگدست در لیگ دسته برتر نروژ قرارداد امضاء کند و در نخستین بازی فصل هم به میدان رفت اما بعد از آن، چهار هفته نیمکت‌نشین بود و در 12 مسابقه نیز جزو لیست نفرات این تیم دیده نمی‌شد که در این مدت هم اخباری مبنی بر بازگشت او به لیگ برتر ایران انتشار یافت.

مکانی بعد از اینکه نتوانست با تیمی در ایران قرارداد ببندد به استرومگدست برگشت و از هفته پانزدهم تا نوزدهم مجددا نیمکت نشین بود ولی پس از دیدار دوشنبه هفته قبلِ این تیم برابر والرنگا، سوشا با بی‌خبری دوباره به میوندالن دسته دومی بازگشت که البته ممکن است این انتقال به طور قرضی صورت گرفته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مکانی روز چهارشنبه هفته گذشته در جام حذفی برای میوندالن به میدان رفت و امروز هم در چارچوب هفته نوزدهم اوبوس لیگ نروژ و در دیداری که از ساعت 20:30 در استادیوم خانگی ایساچسن آغاز شده مقابل تیم ترام اسدالن جزو ترکیب تیم‌اش است.

به دلیل اینکه یک بازیکن در طول یک فصل تنها برای دو تیم می‌تواند بازی کند، بحث بازگشت سوشا مکانی به لیگ برتر ایران، حتی در نیم‌فصل منتفی خواهد بود و این دروازه‌بان باید تا پایان سال برای میوندالن به میدان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین