کد خبر: ۴۶۸۰۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

معاون رییس جمهوری برای بازدید از مناطق سیلزده، وارد گلستان شد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برای بازدید از مناطق سیلزده گلستان شامگاه یکشنبه با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان وارد فرودگاه بین المللی گرگان شد.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر محمد باقر نوبخت روز دوشنبه از مناطق آسیب دیده از سیلاب 19 و 20 مرداد (پنجشنبه و جمعه) در شهرستان های علی آباد و رامیان بازدید می کند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری در این سفر ضمن دلجویی از آسیب دیدگان و خانواده جانباختگان این حادثه، خسارات وارده را بررسی و ارزیابی خواهد کرد.

براساس اعلام استانداری گلستان معاون رییس جمهوری ابتدا به همراه استاندار گلستان در مناطق سیلزده حضور یافته و در ادامه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان حضور خواهد یافت.

به گزارش ایرنا سیلاب روزهای 19 و 20 مرداد امسال در گلستان و بویژه در مرکز و شرق استان حدود یکهزار و 200میلیارد ریال خسارت به منازل مسکونی، زمین های کشاورزی و راه های روستایی وارد کرد.

سه نفر در این حادثه در شهرستان های گنبدکاووس و علی آباد جان خود را از دست دادند و از سرنوشت یک مفقودی خبری در دست نیست و جستجو برای یافتن آن همچنان ادامه دارد.

دکتر نوبخت روز گذشته از مناطق آسیب دیده از سیل در استان خراسان رضوی نیز بازدید کرد.

استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور جزو استانهای سیل خیز به شمار می رود که همه ساله و بویژه در مرداد ماه سیل و خسارت های آن را تجربه می کند.

این استان یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که کمتر از نیمی از آنان روستا نشین بوده و زندگی بیشتر آنها از طریق کشاورزی تامین می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین