کد خبر: ۴۶۸۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
در پیام هایی به وزیر خارجه لبنان و دبیرکل حزب الله؛

ظریف سالگرد پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه را تبریک گفت

وزیر امور خارجه در پیام هایی جداگانه به جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، سالگرد پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه را به آنان تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، در بخشی از پیام محمد جواد ظریف به جبران باسیل وزیر امور خارجه لبنان آمده است: این پیروزی بزرگ، که در نتیجه رشادت ها و جانفشانی های فرزندان قهرمان ملت لبنان، وحدت کلمه و انسجام ملی همه طوایف و رهبران نیروهای سیاسی و مردمی به دست آمد، باعث مصونیت و اقتدار بیش از پیش لبنان در برابر طمع ورزی و توسعه طلبی رژیم صهیونیستی شد.

در پیام وزیر امور خارجه به دبیرکل حزب الله لبنان هم تاکید شده است: بدون تردید درایت جنابعالی در کنار جانفشانی و روحیه شهادت طلبی رزمندگان مقاومت اسلامی و همچنین همراهی، استقامت و پایداری آحاد ملت لبنان، این پیروزی بزرگ و شیرین را در برابر رژیم صهیونیستی و هواداران آن رقم زد.

وی در این پیام افزوده است: این فتح و ظفر ماندگار در کنار سایر موفقیت های رزمندگان مقاومت اسلامی از جمله پیروزی ارزشمند در «عرسال»، بیش از پیش موجبات یاس و نومیدی حامیان منطقه ای و بین المللی رژیم صهیونیستی را فراهم ساخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین