کد خبر: ۴۶۸۳۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

برنامه هواداران رئال مادرید علیه بارسلونا

هواداران رئال مادرید می‌خواهند در دیدار برگشت علیه بارسلونا و قضاوت‌های نادرست به شیوه خاصی اعتراض کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، قضاوت‌ها بر علیه رئال مادرید به اوج خود رسیده است. در دیدار رفت سوپر جام ‌اسپانیا در نوکمپ این موضوع کاملا آشکار بود. داور یک پنالتی‌ به نفع بارسلونا اعلام کرد در حالی که لوییس سوارس تمارض کرده بود. در مقابل، خطای ساموئل اومتیتی روی کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه از نظر داور تمارض عنوان شد. این اتفاق در نهایت منجر به اخراج مهاجم مادرید شد. این موضوع و دیگر مسائل داوری، بازیکنان و مسئولان رئال مادرید را  عصبانی کرده است. آنها قضاوت بورگوس بنگوئتکسئا را ضعیف می‌دانستند.

هواداران احساس می‌کند نخستین بار نیست که داوران علیه تیم‌شان قضاوت می‌کنند و به نفع حریفانشان به خصوص بارسلونا سوت می‌زنند. به همین خاطر در دیدار برگشت سوپر جام می‌خواهند اعتراض کنند و نسبت به قضاوت ناعادلانه در دیدار رفت و محرومیت رونالدو واکنش نشان دهند.

خوسه ماریا سانچس مارتینس، قضاوت دیدار بامداد پنج‌شنبه را بر عهده خواهد داشت. عملکرد داور در این بازی بر واکنش هواداران حاضر در برنابئو تاثیر گذار خواهد بود.

تماشاگران مادرید به خاطر رونالدو در ‌دقیقه هفت اعتراض خواهند کرد. قضاوت نادرست داور باعث شد که ستاره پرتغالی دیدار برگشت را از دست بدهد و هواداران از این موضوع عصبانی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین