کد خبر: ۴۶۸۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

بیرانوندی: بطحایی وزیری از جنس فرهنگیان است

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بطحایی با اشراف کامل به وضعیت فرهنگیان بهترین گزینه برای رفع مشکلات آن‌ها است گفت که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فردی از جنس معلمان و فرهنگیان است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، محمد بیرانوندی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت: مردم با آگاهی از همه کم‌کاری‌ها و کاستی‌های مدیران در دستگاه‌های مختلف دولت یازدهم باز هم با تکیه بر سخنان امید بخش رئیس‌جمهور و بسیاری از نخبگان ، صاحب نظران و گروه های سیاسی به صحنه آمدند،‌ دست از گلایه برداشتند و مجددا به آقای روحانی رای دادند.

وی افزود:‌ مردم به خصوص همه دستاندرکاران تعلیم و تربیت بر این باورند که تحول در آموزش و پرورش به عزم ملی نیاز دارد یعنی مجلس، رئیس‌جمهور ، سازمان برنامه و بودجه و همه ارگان‌ها باید همتی برای حل مشکلات و تحول در این حوزه داشته باشند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: همانطور که رئیس‌جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به این نکته اشاره کرد که آقای بطحایی بهترین گزینه برای تحول در وزارت ‌آموزش و پرورش است، ما هم به این صحبت رئیس‌جمهور اعتماد می‌کنیم و این دستگاه عریض و طویل را به کسی می‌سپاریم که در این وزارتخانه تحول ایجاد کند.

بیرانوندی به اشاره به ویژگی‌های مثبت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورزش گفت: بطحایی کسی است که با طی کردن سلسله مراتب در آموزش و پرورش اکنون به عنوان وزیر معرفی شده است. او از جنس فرهنگیان است و به خوبی با مشکلات آن‌ها آشناست.

وی در پایان گفت: بطحایی بهتر از هر کسی می داند که چگونه نیروی انسانی را تامین کند و وضعیت معیشت فرهنگیان را سامان دهد. نمونه این مدعا اقدام او در سال ۹۴ در رشد ۱۱۲ درصدی حقوق فرهنگیان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین