کد خبر: ۴۶۸۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را آغاز کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، مجلس شورای اسلامی پس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، وارد بررسی صلاحیت محمدجواد آذری‌جهرمی؛ وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

***بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات***

قاضی‌پور: آقای جهرمی آیا با وزیرشدن می‌خواهید سیاست‌های واعظی را اجرا کنید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت:‌ آیا شما با وزیر شدن می‌خواهید سیاست‌های واعظی را اجرا کنید یا به دنبال اجرایی کردن سیاست‌های بالادستی هستید؟

نادر قاضی‌پور در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: آیا فردی که دارای لیسانس قدرت است توانایی انجام امور تخصصی مربوط به وزرات ارتباطات را دارا است. تعداد زیادی فارغ التحصیل و دکترا در حوزه مربوط به ارتباطات داریم. لیسانس قدرت چه کاری می‌تواند انجام دهد؟



وی افزود: تداوم برنامه وزیر پیشنهادی با برنامه های وزارت ارتباطات و همچنین برنامه ششم توسعه یکی نیست و ضعف دانش و فناوری در این خصوص وجود دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: به شما می گویند پدر تلگرام، گفته شده سرورهای تلگرام به ایران آمده، کجا است که این موضوع دیده نمی شود. شما مشکل تلگرام را چگونه حل کرده اید؟

قاضی پور خاطرنشان کرد: شما با وزیر شدن می خواهید سیاست واعظی را اجرا کنید یا اینکه می خواهید سیاست های بالادستی را اجرا کنید؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین