کد خبر: ۴۶۸۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

سبحانی‌فر:آقای جهرمی پرانرژی و شجاع است

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت:به یاد دارید که قطعی اینترنت را در مصاحبه ها می شنیدید که مسئولین می گفتند فیبر نوری را کوسه ها در دریا خوردند؛ ولی امروز شما سرعت اینترنت را می بینید.
آفتاب‌‌نیوز :
رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزاور در دفاع از آذری جهرمی در صحن علنی مجلس گفت:

* امروز زیرساخت و توسعه و پیشران کشور، ارتباطات هر کشور است و همه بسترهای اجتماعی و اقتصادی در بستر فضا مجازی قرار گرفته است. فضای مجازی به محل کسب و کار تبدیل شده است.

*سن مدیران کاربران بزرگ گوگل اپل ۲۵ ال ۳۵ است. به عنوان کارشناس ۲۲ سال در وزارت ارتباطات و رییس کمیته فناوری وظیفه خود را می دانم که بگویم زمان اقای آذری حهرمی جهش بی سابقه داشتیم.

*به یاد دارید که قطعی اینترنت را در مصاحبه ها می شنیدید که مسئولین می گفتند فیبر نوری را کوسه ها در دریا خوردند!  ولی امروز شما سرعت اینترنت را می بینید. پهنای باند از ۷۰ گیگا بیت به ۱۰۰۰ گیگا بیت رسیده است.

*عملکرد آقای جهرمی در زمان معاونت وزیر اطلاعات در دولت یازدهم باعث شد که قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری خرید تجهیزات شبکه ملی اطلاعات به ۱۲۰ میلیون دلار کاهش یابد.

*کاهش قیمت اینترنت ۴۵ درصد بوده است. به تولید کنندگان ایرانی اسلامی پهنای باند مجانی ارائه می شود.

*تمامی سرورهای ایرانی که در خارج کشور بود به داخل انتقال پیدا کرد و امروز هیچ سروری خارج از کشور ندارد. با بستن فضای مجازی توسعه امکان ندارد.

*آقای جهرمی جوانی متخصص، پرانرژی و شجاع است که برنامه‌ای مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، بهره‌گیری از مدیران و توسعه تکنولوژی دارد. 
خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین