کد خبر: ۴۶۸۷۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
حواشی نیمه نخست دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان

اعتراض برانکو و میثاقیان به قضاوت دیدار

در نیمه نخست دیدار پرسپولیس و سیاهجامگان، سرمربیان دو تیم به داوری این دیدار اعتراض داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید که تگ گل سرخ پوشان را فرشاد احمدزاده به ثمر رساند.

حواشی این نیمه به شرح زیر است:

* پیش از شروع این دیدار بازیکنان دو تیم برای ادای احترام به شهید محسن حججی، یک دقیقه سکوت کردند.

* در دقایق ابتدایی این دیدار علیرضا بیرانوند توانست در مصاف تک به تک با حسین بادامکی توپ او را مهار کند و بلافاصله بعد از آن با یک پرتاب بلند، وحید امیری را در موقعیت حمله قرار دهد. این حرکت بیرانوند باعث تشویق او توسط تماشاگران پرسپولیسی شد.

* حدود دقیقه ۷ بازی حاج ملک یک خطا برای پرسپولیس در میانه میدان گرفت که با واکنش برانکو و کادرفنی پرسپولیس به داور دیدار شد. آن ها اعتقاد داشتند که حاج ملک می‌توانست در این صحنه آوانتاژ اعلام کند تا پرسپولیس در موقعیت حمله باقی بماند.

* اکبر میثاقیان سرمربی سیاه‌جامگان در کنار زمین فعالیت زیادی داشت. او به دفعات هم به بازیکنانش و هم به کمک داور دیدار اعتراض کرد. میثاقیان حتی در یکی دو صحنه وارد زمین مسابقه هم شد.

* تماشاگران پرسپولیس چندین بار در نیمه نخست بازی با استفاده از نور گوشی تلفن همراهشان صحنه جالبی را در ورزشگاه آزادی ایجاد کردند.

* قضاوت حاج ملک در نیمه نخست چند بار باعث اعتراض پرسپولیسی ها شد. برانکو و کادر فنی پرسپولیس در یکی دو صحنه اعتقاد داشتند که باید برای تیشمان پنالتی گرفته شود و اعتراضشان را به حاج ملک و شریفی داور چهارم منتقل کردند. همچنین حاج ملک در دو صحنه گل پرسپولیس را آفساید اعلام کرد.

* محمود خوردبین پس از پایان نیمه نخست به سمت داور دیدار رفت و نسبت به قضاوت او در این نیمه به او اعتراض کرد و با نشان دادن عدد دو به او اعتقاد داشت که باید برای پرسپولیس دو پنالتی گرفته می‌شد.

به گزارش ایسنا،  دن گاسپار مربی تیم ملی و دستیار کارلوس کی‌روش برای تماشای دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی حاضر شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین