کد خبر: ۴۶۸۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

ارائه مدل مفهومی و زیبای لندروور در سال آینده +عکس

با وجود اینکه زمان زیادی تا معرفی این خودرو باقی مانده است، اما گزارش‌ها حکایت از معرفی یک مدل مفهومی جدید از این خودرو در سال آینده دارد.
آفتاب‌‌نیوز : لندروور دیفندر یکی از پیشروترین خودروهای تاریخ این کمپانی است. با این وجود جزئیات زیادی از این خودرو پس از معرفی مدل کانسپت DC100 در سال 2011 شنیده نشده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از "اتومتیونیوز"، این خودرو مفهومی قرار است با تغییرات زیاد در قالب جدیدترین مدل‌های دیفندر لندروور ارائه شوند. پیش‌تولید این خودرو در ماه مارچ و به آرامی آغاز خواهد شد و براساس برنامه‌ریزی‌ها معرفی رسمی آن در سال 2019 صورت خواهد گرفت. با وجود اینکه زمان زیادی تا معرفی این خودرو باقی مانده است، اما گزارش‌ها حکایت از معرفی یک مدل مفهومی جدید از این خودرو در سال آینده دارد.

ارائه مدل مفهومی دیفندر لندروور در سال آینده

اطلاعات بسیار کمی از این خودرو وجود دارد، اما مقامات لندروور پیشاپیش اعلام کردند که این مدل با پیکربندی‌ها و ساختارهای متفاوتی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این خودرو می‌تواند در انواع دو درب با سقف نرم یا یک مدل سنتی چهار درب ساخته شود.

ارائه مدل مفهومی دیفندر لندروور در سال آینده

این خودرو روی یک پلت‌فرم جدید و نادر ساخته خواهد شد. این پلت‌فرم در کارخانه لندروور اسلوواکی ساخته خواهد شد. در ساختار خودرو شاهد پنل‌ها و بخش‌های گسترده از جنس آلومینیوم هستیم و موتور آن نیز یک گزینه 4 سیلندر بنزینی یا دیزلی خواهد بود.

ارائه مدل مفهومی دیفندر لندروور در سال آینده

علاوه بر ارائه این خودرو در سال بعد، شاهد مدل ارتقاء یافته دیسکاوری اسپورت و مدل بازطراحی شده لندروور اووک در سال های بعد هستیم.

ارائه مدل مفهومی دیفندر لندروور در سال آینده

نسل‌های بعدی رنج‌روور نیز در سال‌های بعد به عنوان آفرودرهای لوکس و بزرگ با قابلیت‌ و ظرفیت‌های توسعه یافته ارائه خواهند شد. این خودروهای لوکس می‌توانند با موتورهای 3 لیتری 6 سیلندر در کنار مولدهای هیبریدی تولید گردند.

ارائه مدل مفهومی دیفندر لندروور در سال آینده
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین