کد خبر: ۴۶۹۳۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

کرباسیان نماد همسویی دولت و مجلس است/ رای اعتماد بالای مجلس به گزینه وزارت اقتصاد

بهروز نعمتی گفت: انتخاب کرباسچیان نماد همکاری و همسو بودن مجلس و دولت است و من فکر می‌کنم ایشان رای بالایی از مجلس اخذ کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
بهروز نعمتی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در رابطه با آخرین وضعیت رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به تیم اقتصادی دولت  گفت: مجلس نهایت همدلی و همراهی را چه در دوره قبل و چه در این دوره با دولت داشته است اما در بحث کابینه این حق برای نمایندگان محفوظ استکه طبق حجت شرعی و وظیفه قانونی خود رای بدهند.

بهروز نعمتی ادامه داد: حتی اگر وزیری رای نیاورد نباید این برداشت ایجاد شود که مجلس مخالف روحانی است. به هر حال قوه مقننه، جایگاه مستقلی دارد و نظرات خودش را بیان می کند. آقای روحانی هم قطعا توقع ندارند که مجلس به هر آنچه انتظار دارد عمل کند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: نگاه و دغدغه‌های جدی مجلس همانطور که آقای لاریجانی در اولین جلسه علنی سال 96 بیان کردند 20 ابر اولویت است که بیش از نیمی از آنها اقتصادی و معیشتی است. وزرای اقتصادی معرفی شده باید در جهت رفع دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی در پایان گفت: یکی از همین وزرا کرباسچیان است که از لحاظ دانش روز و شناخت ظرفیت‌های اقتصاد کشور بی‌شک از بهترین‌ها در کشور است. انتخاب کرباسچیان نماد همکاری و همسو بودن مجلس و دولت است و من فکر می‌کنم ایشان رای اعتماد بالایی از مجلس اخذ کند.
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین